Zeph Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Voldta? Care to elaborate? Ligg masse videoer ute på Gamespy etter kvart: http://xbox360.gamespy.com/dor/objects/142...ety_091608.html Du finn resten i menyen til høgre. Las i eit intervju at det skulle kome DLC kvar veke til GH:WT, det er bra, eit av dei punktene som mangla for min del. Music Creator trur eg blir kjempegreier, det er riktignok ei grense på 1200 noter per instrument og 3 minuttar, men folk klarer nok å lage noko utfordrande uansett. RB1-instrumentene er det uaktuelt å kjøpe, RB2 kan det ta litt tid før kjem til Norge, difor må det bli GH:WT. Vil ikkje importere noko heller, dessutan vil eg ha alle fem trommene på GH:WT, ikkje 4 som på RB. Ellers er det ein sjanse for at dei kjem til å lage GH:Jimi Hendrix etter at Slash sa dette i eit intervju: http://www.rollingstone.com/rockdaily/inde...ged-fans-lives/ As the original guy do you feel more invested in the game?Well, having the Aerosmith guys do it was very cool ’cause Aerosmith’s one of the bands I was heavily influenced by. And Metallica’s doing it, that’s great. Those are two ones that I think gives it some credibility. And they’re doing a Hendrix one, which is great. Endret 17. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det ikke 3 padder på World Tour settet? og 4 padder på RB2 settet. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det ikke 3 padder på World Tour settet?og 4 padder på RB2 settet. Jo, men WT-trommesettet har to cymbaler i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 i tillegg? er det ikke fortsatt samme "knapp" bare ett annet sted. så RB har 4 padder og 3 symbaler + kick WT har 3 padder og 2 symbaler + kick om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det bestemt når GH WT kommer ut i Norge? På komplett.no står det 7/11 og på absoluttspill står det 24/10. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 i tillegg? er det ikke fortsatt samme "knapp" bare ett annet sted.så RB har 4 padder og 3 symbaler + kick WT har 3 padder og 2 symbaler + kick om jeg ikke tar feil RB har 4 padder og en kick. WT har 3 padder, 2 cymbaler og en kick. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 i tillegg? er det ikke fortsatt samme "knapp" bare ett annet sted.så RB har 4 padder og 3 symbaler + kick WT har 3 padder og 2 symbaler + kick om jeg ikke tar feil RB har 4 padder og en kick. WT har 3 padder, 2 cymbaler og en kick. RB2-kittet (ikke ION) kan utvides med to (?) symbaler, som skal selges utenom. Blir etter alt å dømme et alternativ til f.eks rød og blå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) GH:WT har tre padder og to cymbaler, alle er forskjellige noter. RB og RB2 har fire padder, RB2 har to cymbaler og, men cymbalene vil ha same funksjon som to av paddene. Note grønn og raud for eksempel, eg veit ikkje akkurat kva for nokre det er. Edit: Følger cymbalene til RB2-trommene med i utgangspunktet forresten, eller må det kjøpes i tillegg? Har ikkje funnet eit einaste bilete av dei. Eg har ikkje sett det på video, men RB2-settet skal fungerer på GH:WT, hugsar ikkje heilt om den ekstra noten går automatisk eller blir integrert i dei fire andre. Endret 17. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan vil det fungere når man bruker GH:WT i RB2? Vil det være sånn at man vil kunne spille grønn note ved enten å slå på grønn pad eller oransje symbal? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lurer på om dette gjelder i Kongeriket Norge også: Gratis gitar til alle preorders... Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Ja det håper jeg virkelig! Det hadde vært toppers! Jeg har forhåndsbestill på www.absoluttspill.no, så da får jeg vel sjekke der nå og da for å se om de oppdaterer med noe ny info Endret 20. september 2008 av JV Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ser ikke noe om avbestilling i absoluttspill.no's salgsbetingelser, pluss at de trekker pengene fra kortet når man forhåndsbestiller. Er det kurrant å avbestille en forhåndsbestilling hos dem, eller? Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Om du ikke er sikker på at du faktisk skal ha spillet kan du ta postoppkrav. Da kan du lett avbestille. Det har jeg selv gjort tidligere. Konge service på den plassen der! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis de har så god service, burde det ikke være noe problem å få tilbake pengene man har betalt med kort heller... Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Mulig det går ann, men det har jeg aldri testet. Du får høre med dem. Endret 20. september 2008 av JV Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Om det kjem her i landet veit eg ikkje, men å kjøpe frå utlandet tener ein neppe så mykje på. Det er forresten ein Xplorer-gitar du får, typen som fulgte med GH2. Ved betaling med Visa blir forresten ingenting trekt før dei sender spelet til deg, så du kan avbestille når du vil. Endret 20. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Kimlion Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her...Spiller selv trommer, men bruker venstre hånd som hi hat og høyre som skarptromme...noen som vet om dette kan justeres i spillet?? ser de har en eller annen Lefty mode i Rock Band...Ellers noen som vet om det er Rock Band 2 som kommer til Norge... Er release GHWT 6 november? På forhånd takk for svar:) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ved betaling med Visa blir forresten ingenting trekt før dei sender spelet til deg, så du kan avbestille når du vil. Ikke MasterCard? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jo, same med MasterCard. All form for betaling for så vidt, unntatt forhåndsbetaling. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Javel...? Her er det som står i salgsbetingelsene, under punkt 4. Betaling: KortDu kan betale med Visa og Mastercard ved kjøp på vår side. Vi vil ikke trekke betalingen på din konto før 2 dager etter vi har sendt forsendelsen, hvis spillet allerede er utgitt. Forhåndsbestilling vil bli trukket når de blir bestilt. Endret 21. september 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå