Aalst Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Pluss 25% moms, pluss 90 kroner i behandlingsgebyr = 560. Pluss eventuell frakt = > 600. Frakten er gratis hos movietyme, men det er fortsatt et godt poeng. En må nok være villig til å betale ca. 550 for spillet. I tilfelle man er så uheldig at pakken blir stoppet... Endret 15. desember 2008 av Aalst Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen som vet om en annen pedal til GHWT? Den som er nå er jævlig seig, mulig det bare er min men fy faen så hardt jeg må trykke Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Pluss 25% moms, pluss 90 kroner i behandlingsgebyr = 560. Pluss eventuell frakt = > 600. Frakten er gratis hos movietyme, men det er fortsatt et godt poeng. En må nok være villig til å betale ca. 550 for spillet. I tilfelle man er så uheldig at pakken blir stoppet... Takker for forslaget, men problemet er at jeg i spillrommet mitt har en 32" crt tv, som da er PAL, regner med det spillet jeg får fra usa er NTSC!? Isåfall fungerer vel ikke dette på min tv? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jo da. Det gjør det nok. Har flere ntsc-spill som fungerte fint på pal-tv'n jeg hadde før (gammal 28" sak) Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jo da. Det gjør det nok. Har flere ntsc-spill som fungerte fint på pal-tv'n jeg hadde før (gammal 28" sak) Var dette på ps3 da? Noen andre som kan bekrefte at ntsc spill lar seg spille på en litt gammel crt tv? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 PS3 ja. Fungerte gull det. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 PS3 ja. Fungerte gull det. Okei, da satser jeg på at det fungerer, hvis ikke kjøper jeg flat tv :!: Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gjør det! Skal kjøpe en selv i januar. Har en på 37" som jeg tjuvlåner av mormor og bestefar :!: Blir en 40" av noe slag. Kanskje den tynne fine til Samsung hvis kvaliteten er bra. Du får legge meg til som friend på PS3'n da xD Gamertaget er Kniks tror jeg xD Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen? Du må ha med hele settet om du skal få byttet inn. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen? Du må ha med hele settet om du skal få byttet inn. Jepp, rubbel og bit må leveres inn, ivertfall måtte jeg det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) PS3 ja. Fungerte gull det. Okei, da satser jeg på at det fungerer, hvis ikke kjøper jeg flat tv :!: Du får det jo til same pris her i landet, lågare og. https://prisguiden.no/product.php?productId=102357 Har ikkje sjekka absoluttspill.no, men dei er normalt billige. Endret 16. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen? Du må ha med hele settet om du skal få byttet inn. Ok, takk takk. Hvor nøye er de på at alt ligger som det kom? Jeg håper virkelig det holder å legge tingene i esken det kom i. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må bytte inn trommene, men jeg trenger vel bare å ta med den største "biten", ikke cymbalene, stativet og pedalen? Du må ha med hele settet om du skal få byttet inn. Ok, takk takk. Hvor nøye er de på at alt ligger som det kom? Jeg håper virkelig det holder å legge tingene i esken det kom i. Vel, min røde tromme døde. Jeg fikk beskjed om å demontere mest mulig. Så ble kun tromme-basen byttet. Jeg beholdt alt mitt gamle. (Stativ, hihats, pedal, gitar, mic osv....) Kjipt å levere alt inn, og få ut et annet sett med en annen feil. F.eks levere inn sette fordi rød tromme der død. Så få et nytt sett hvor gitarhalsen er løs, gul hihat ikke virker, eller strumbaren knirker som et uvær. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 PS3 ja. Fungerte gull det. Okei, da satser jeg på at det fungerer, hvis ikke kjøper jeg flat tv :!: Veldig off topic men: denne tven er fantastisk, har den selv! anbefales sterkt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 PS3 ja. Fungerte gull det. Okei, da satser jeg på at det fungerer, hvis ikke kjøper jeg flat tv :!: Du får det jo til same pris her i landet, lågare og. https://prisguiden.no/product.php?productId=102357 Har ikkje sjekka absoluttspill.no, men dei er normalt billige. Har vel ikke kommet til PS3 her i landet enda? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sikkert nevnt tusenvis av ganger ,men gidder ikke å saumfare 49 sider. er det mulig å bruke GH3 gitaren til GH:WT? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, så lenge det er samme konsoll. Noen burde fikse det i førstepost? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ixvNiuJk4To...re=channel_page Første FC at The Devil Went Down to Georgia. Phenom begynte på denne sangen for to uker siden, er bare å ta av seg hatten. Best i verden, ingen tvil. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kvifor er ikkje dette i tråden for Guitar hero (multi)? Det har jo ingenting med world tour å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå