JV Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Huff... står Release: 24.10.2008 på absoluttspill.no. Satset på at det var riktig jeg Ikke at det er VELDIG stor forskjell, men jeg syns det er lenge nok å vente som det er. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Visste ikke at man kan kjøpe en "vanlig" pakke med spill og gitar? Det var bra nyheter! :D Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Huff... står Release: 24.10.2008 på absoluttspill.no. Satset på at det var riktig jeg Ikke at det er VELDIG stor forskjell, men jeg syns det er lenge nok å vente som det er. Tviler på det kommer 24 oktober hvertfall iog med at release i usa er 26. oktober Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Dersom det blir europeisk lansering 6-7. november antar eg me får det rundt dei datoene. Har bestillt frå absoluttspill.no eg og. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Eg har ikkje sjekka, men her er i allefall den offisielle lista: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -- 311 - "Beautiful Disaster" -- 30 Seconds To Mars - "The Kill" -- Airbourne - "Too Much Too Young" -- The Allman Brothers Band - "Ramblin' Man" -- Anouk - "Good God" -- The Answer - "Never Too Late" -- At The Drive-In - "One Armed Scissor" -- Beastie Boys - "No Sleep Till Brooklyn" -- Beatsteaks - "Hail to the Freaks" -- Billy Idol - "Rebel Yell" -- Black Label Society - "Stillborn" -- Black Rebel Motorcycle Club - "Weapon of Choice" -- blink-182 - "Dammit" -- Blondie - "One Way or Another" -- Bob Seger & The Silver Bullet Band - "Hollywood Nights" -- Bon Jovi - "Livin' On A Prayer" -- Bullet For My Valentine - "Scream Aim Fire" -- Coldplay - "Shiver" -- Creedence Clearwater Revival - "Up Around The Bend" -- The Cult - "Love Removal Machine" -- Dinosaur Jr. - "Feel The Pain" -- The Doors - "Love Me Two Times" -- Dream Theater - "Pull Me Under" -- The Eagles - "Hotel California" -- The Enemy - "Aggro" -- Filter - "Hey Man, Nice Shot" -- Fleetwood Mac - "Go Your Own Way" -- Foo Fighters - "Everlong" -- The Guess Who - "American Woman" -- Hush Puppies - "You're Gonna Say Yeah!" -- Interpol - "Obstacle 1" -- Jane's Addiction - "Mountain Song" -- Jimi Hendrix - "Purple Haze (Live)" -- Jimi Hendrix - "The Wind Cries Mary" -- Jimmy Eat World - "The Middle" -- Joe Satriani - "Satch Boogie" -- Kent - "Vinternoll2" -- Korn - "Freak On A Leash" -- Lacuna Coil - "Our Truth" -- Lenny Kravitz - "Are You Gonna Go My Way" -- Linkin Park - "What I've Done" -- The Living End - "Prisoner of Society" -- Los Lobos - "La Bamba" -- Lost Prophets - "Rooftops (A Liberation Broadcast)" -- Lynyrd Skynyrd - "Sweet Home Alabama (Live)" -- Mars Volta - "L'Via L'Viaquez" -- MC5's Wayne Kramer - "Kick Out The Jams" -- Metallica - "Trapped Under Ice" -- Michael Jackson - "Beat It" -- Modest Mouse - "Float On" -- Motorhead - "Overkill" -- Muse - "Assassin" -- Negramaro - "Nuvole e Lenzuola" -- Nirvana - "About a Girl (Unplugged)" -- No Doubt - "Spiderwebs" -- NOFX - "Soul Doubt" -- Oasis - "Some Might Say" -- Ozzy Osbourne - "Crazy Train" -- Ozzy Osbourne - "Mr. Crowley" -- Paramore - "Misery Business" -- Pat Benatar - "Heartbreaker" -- R.E.M. - "The One I Love" -- Radio Futura - "Escuela De Calor" -- Rise Against - "Re-Education Through Labor" -- Sex Pistols - "Pretty Vacant" -- Silversun Pickups - "Lazy Eye" -- Smashing Pumpkins - "Today" -- Steely Dan - "Do It Again" -- Steve Miller Band - "The Joker" -- Sting - "Demolition Man (Live)" -- The Stone Roses - "Love Spreads" -- Stuck In The Sound - "Toy Boy" -- Sublime - "Santeria" -- Survivor - "Eye of the Tiger" -- System of a Down - "B.Y.O.B." -- Ted Nugent - "Stranglehold" -- Ted Nugent's Original Guitar Duel Recording -- Tokio Hotel - "Monsoon" -- Tool - "Parabola" -- Tool - "Schism" -- Tool - "Vicarious" -- Trust - "Antisocial" -- Van Halen - "Hot For Teacher" -- Willie Nelson - "On The Road Again" -- Wings - "Band on the Run" -- Zakk Wylde's Original Guitar Duel Recording Meh, den setlisten var ikke så kjempe super exclusive "sykt bra zomg vi er best Brian Bright lolz" som de hypet den til å være. Men men det betyr jo bare at jeg sparer penger selvsagt. Synd egentlig. Håpa på en mer "epic" setlist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Sant det, eg hadde litt andre forhåpningar til den. Samtidig er det ganske greit at den ikkje har ein masse låter eg er kjend med, alltid spanande å prøve ny musikk. Etter å ha hatt GH3 i 10 mnd. har eg funnet ut at låtene eg spelar om og om igjen er dei som har utfordrande noter. Ikkje tilfeldig av Virtuoso-pakken og Dragonforce-pakken er den eg går gjennom nesten kvar gang eg spelar GH3. Med nokre unntak spelar eg svært sjeldan noko frå tier 6 og oppover på setlista. Av bonuslåtene er TTFAF ein vinnar i lag med Impulse, TTL og TIE. Edit: MEN! 3xTool er så win at eg knapt kunne brydd meg om resten av lista. Satch Boogie blir eit helvete ser det ut til. Her er ein custom av den, dei som har peiling meiner den er ganske riktig: Endret 14. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Tror egentlig bare at RB har gjort meg bortskjemt egentlig. Når man har over 200 låter å velge mellom så ekke den lista så mye å skryte av.. Og nå som jeg får Peace Sells... Who's Buying? Og Texas Flood så blir bare lista mindre og mindre "epic" som Brian Bright dreiv å skrøyt av heletiden. EDIT: Men om Hey Joe og All Along the Watchtower + en del Muse og Audioslave kommer så må jeg kjøpe det! Endret 14. september 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Eg skal ha GH:WT-settet, har RB frå før av, kjøper i tillegg sikkert RB2 når eg går lei GH:WT-låtene. Med trommer blir det plutseleg litt meir utfordrande...dvs. veldig mykje meir utfordrande. Har heile RB å bryne meg på først og. Peace sells er kjempegreier, mange som har venta på Megadeth-DLC. Eg meiner å ha lese at det skal bli meir DLC på GH:WT enn det har kome til GH3. Håpar det, sidan eg synest GH er kjekkast. Endret 14. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det jeg irriterer meg mest over når det gjelder GH3 er den overchartinga dems. Der de slenger noter og HOPO's hvor det ikke passer i det heletatt. Nesten som at de satt der og tenkte "hey. vi slenger inn noen ekstra gule og oransje som egentlig ikke har noe der å gjøre i det heletatt bare for å gjøre det " Desverre så ødelegger det litt for meg, så håper de har gitt seg med det tullet i GH:WT. GH1 og GH2 var fine spill og Harmonix holdt chartinga på et greit nivå men GH3 ble bare alt for mye tjas og mas. Trommene er også det som pirrer min interesse mest på GH:WT om de da ikke velger å overcharte trommene også selvsagt. Og det blir ikke vanskelig å høre om de gjør. Og ja du leste riktig, de sa at de skulle prøve å få til litt mer DLC men de visste ikke om det kom til å bli på Ukentlig basis som HMX gjør eller om det blir samme type pakker som kom til GH3 bare litt oftere. Det ble tatt opp på LGC (Leipzig Gaming Conference) Endret 14. september 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kommer DLC til å være gratis? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kommer DLC til å være gratis? Noen blir sikkert det, men for det meste vil det koste spenn. Det vanlige er 500 MS points for 3 låter. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kor mye koster 500MS points da? Har Wii så veit ikkje noko om X360. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Når det gjeld overcharting så er det eit par låter i GH3, men det "problemet" er litt oppskrytt. Eg synest tvert imot det er positivt, heller overcharting enn at låtene blir for enkle og keisame. Det er eit fåtall låter som er litt overcharta, då er det uansett kun snakk om nokre hopo her og der, i ei låt som f.eks. TTFAF trur eg ikkje dei betyr stort. Eg er ikkje i stand til å høyre når det er nokre notar for mykje. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er vel der forskjellen på meg og deg ligger tenker jeg, merker fort om de har lagt til noter som absolutt ikke skal være der og sånt irriterer meg grenseløst egentlig. Men for de som synes det er gøy, for all del stå på, jeg synes bare det er plagsomt å tenke på når jeg ser det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 TTFAF på easy er i hvert fall ekstremt undercharta. Helt sykt ass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 litt tamt soundtrack må jeg si. men er ganske usikker på om jeg skal gå for RB2 eller GH:WT RB2 ser ut til å ha bedre instrumenter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kjøp pakka til RB2(hvis du ikke har noe fra før), og så en kopi av World Tour. Lenke til kommentar
JV Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjøp pakka til RB2(hvis du ikke har noe fra før), og så en kopi av World Tour. om du har tid til å vente 6 - 12 mnd.... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mens vi venter på GH:WT? Vi venter jo ikke, vi spiller Rock Band 2! Etter å ha sett Activision voldta Guitar Hero 3 så hadde jeg ikke venta på GH:WT selv om jeg ikke allerede hadde Rock Band 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå