CThomassen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 argh.. kjøpte settet på elkjøp på fredag. Og gitaren funker ikke. ARGH! går an å bruke flippen oppover. Men ikke nedover. DAMN! Samme på meg, bortsett fra at flippen nedover på min funka til å starte med så har blitt dårligere og dårligere til den nesten ikke funker lenger. kjøpte min på platekompaniet btw. Noen lagt merke til at det er mye feil med instrumentene? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har mulighet til å få låne en slik en: http://www.roland.com/products/en/UM-1SX/index.html Vil den funke til å kjøre tuning-app'en til trommesettet? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Steike så mange som har fått det.. Det klør i fingra.. Jeg for min del forhåndsbestille det for ei lang stund siden.. Var så svært.. Skulle bli sent dagen før release men har vi sett noe til det? NEI! Ikke står det at varen er sent og ikke har jeg fått noe svar på mailen jeg sente heller... Damn.. Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill! Edit: Er det mulig og få kjøpt bare trommesettet løst? Endret 24. november 2008 av Leffy Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen butikker utenfor Norge hvor man kan få bestilt trommene stand-alone? (Regner med at de er sonefrie?) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Spilte GH:WT med en kompis nå. Tror ikke 360'n likte det helt, for den ripet opp hele plata. Fem sirkelformede riper i plata. Så nå nekter 360'n å lese den.. Tror jeg rocka for hardt :!: Teit.. Endret 24. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har ikke sett trommene til GH:WT i løsvekt enda. Tar nok en stund. Inntil videre er eneste muligheten å kjøpe super bundle. Eller gå for trommene til Rock Band... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hrm. Ser ut som kickpedalen registrerer dobbeltslag når den ikke skal. Tydeligvis litt for sensitiv. Må vel fram med noe teip eller noe tenker jeg? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Til de av dere som har problemer med instrumentene: Hvilken konsoll har dere? Jeg og mange andre hadde store problemer med GH3-gitaren til xbox, men Wii-gitaren har fungert feilfritt siden jeg fikk det rundt jul i fjor. Er litt interessert i å vite om det er xbox-instrumentene denne gangen også, eller alle sammen? Wii-gitaren min fungerer helt fint. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Til de av dere som har problemer med instrumentene: Hvilken konsoll har dere? Jeg og mange andre hadde store problemer med GH3-gitaren til xbox, men Wii-gitaren har fungert feilfritt siden jeg fikk det rundt jul i fjor. Er litt interessert i å vite om det er xbox-instrumentene denne gangen også, eller alle sammen? Wii-gitaren min fungerer helt fint. Min Wiigitar piper, mens min venns wii-gitar er helt fin. Stort sett, så er de vel bygd på omtrent samme lest. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kjøpte super bundle til 360. Det er bare sensitiviteten på trommene som er feil hos meg. Gitaren og mikrofonen er helt fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kjøpte super bundle til 360. Det er bare sensitiviteten på trommene som er feil hos meg. Gitaren og mikrofonen er helt fine. jeg hadde også problemer med sensitiviteten på symbalene mine, men gitaren og micen er helt fine. jeg har nå testet det trikset med tape på sensorene, og det fungerte helt perfekt! har bare tatt den gule foreløbig, men skal fikse den orange også! trengte to forsøk, for først tok jeg en tapebit over hele sensoren, men da ble den for sensitiv og registrerte slag når jeg slo på den andre symbalen og den røde trommen. så tok jeg av halve tapen, slik at det sitter en ca 1 cm bred tapebit, fra midt på sensoren og ned på gummien. Nå slipper jeg hvertfall å knekke flere stikker:p Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Til de av dere som har problemer med instrumentene: Hvilken konsoll har dere? Jeg og mange andre hadde store problemer med GH3-gitaren til xbox, men Wii-gitaren har fungert feilfritt siden jeg fikk det rundt jul i fjor. Er litt interessert i å vite om det er xbox-instrumentene denne gangen også, eller alle sammen? Wii-gitaren min fungerer helt fint. PS3. Død oransje cymbal. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 PS3. Død oransje cymbal. Samme her, bare til 360. Ringte å snakka med EB games i stad, heldigvis null stress å bare ta med trommesettet og få et nytt. Så det er i hvert fall bra. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bare trommesettet? Frister lite å pakke ned spillet, gitaren osv. Lenke til kommentar
JV Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Damnit... glemte de trommestikkene jeg skulle få om jeg forhåndsbestillte hos GameStop. Det ble ikke nevnt når jeg hentet gitt... Tror dere det er forsent å kjøre seg en tur for å få slike? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hvis dere har problemer med trommene, så kan dere gjøre edit: masse leif edit 2: mulig noen har postet den før Gitar og spill ble sendt fra cdon i sverige på fredag. Håper gitaren fungerer og at jeg får pakken i morgen Endret 24. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Krilon Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har mulighet til å få låne en slik en:http://www.roland.com/products/en/UM-1SX/index.html Vil den funke til å kjøre tuning-app'en til trommesettet? Den burde fungere helt fint den der (du trenger selvfølgelig en standard midi kabel også, men det har nok de du låner av). Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den burde fungere helt fint den der (du trenger selvfølgelig en standard midi kabel også, men det har nok de du låner av). Flott, takker for tilbakemelding. Da skal jeg få fiksa sensitiviteten på trommene mine i morra kveld, tenker jeg. (Og, ja, jeg skulle få låne midi-kabel også. ) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så det ser ut til at det er trommene det er mest feil med? Interessant... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så det ser ut til at det er trommene det er mest feil med? Interessant... Så langt. De kan dog fikses med litt modifikasjon. Værre med gitarene som ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå