Coffey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den hører jeg ved en ren tilfeldighet på akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 da var rockband 2 NTSC ute på torrentsider.. lurer på nårtid europa skal få det. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tipper neste år engang, jeg har bestilt us box bare for rockband 2:P Lenke til kommentar
JV Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ja DETTE gjør jo ikke akkurat ventetiden noe kortere: Takk for bestillingen. Din ordre er sendt! Bekreftelse har blitt sendt på e-post til: <epost> :D Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mens vi venter kan vi se på imens. Første i verden til å klare FC Metallica - One, på expert selvfølgelig. Dette skjedde på Wii. JPrez44 skal visst ha gjort det samme på Xbox 360 kun noen timer etter. Rimelig sjukt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Mykje som skjedde i går ja. Foreløpig er det kun TDWTG som ikkje har blitt FC-et på GH3, inkludert DLC. Det er sjølvsagt kun fram til i morgon når Death Magnetic kjem ut. Det var ein event i går der det kom litt info om GH:WT. Nokre bilete av koplingen mellom kassen og halsen på den nye gitaren samt strummebaren: Tromme sustains (lange noter): Deimos: There's also drum sustains. Which basically give you cymbal rolls, or drum rolls. In order to keep it going, you have to keep the hitting fairly fast, about 3 times per second. Accented notes (trommer): Deimos: One more thing I want to comment on is the Accented notes, which are visually brighter in the charts. Basically you can hit harder for that note and it will explode differently, letting you know that you hit it properly. This does not give you bonus points, but instead bonus money or experience for leveling up your character in solo and tour mode. Plus it's fun as hell Nokre bilete frå ein sluttskjerm, med detaljer: Aktivering av SP på trommer: [Comment From HoorayItsMike]: Would you say it is difficult, or at least awkward to try and activate SP on drums without breaking combo at any given time? Meaning if I'm playing a typical drum beat can I just "Activate SP" and not have it really affect my playing ability too much? toymachine: I was able to do it a few times without breaking combo- but I am a terrible drummer- What I mean by "hammered-on" is that when you activate SP the next note will be hit automatically to give you time to continue hitting the upcoming notes without breaking your combo Om notene og tabs (chart): [Comment From GuitarHeroGuy99]: Are any songs overcharted or do you feel that they were charted fairly? toymachine: I have played a majority of guitar charts and I feel that Neversoft has really REALLY improved and I think everyone here would agree that all these songs are fun as hell to play. SP-knapp og pause: JCirri: The starpower button is a long bar which is easy to hit, but there are also small start buttons above and below which a few of us have accidentally hit while trying to activate.JCirri: But the game now has a 5 second countdown when you unpause before it resumes, so that everyone can prepare to start again. JCirri: We also tested pausing and unpausing while holding a sustain note and it doesn't break the hold anymore like previous games. Litt av det ein finn under "Options": Eit par nye låter bekrefta: Never Too Late - The Answer Pull Me Under - Dream Theater Hey Man Nice Shot - Filter Kick Out The Jams - Motor City 5 Stranglehold - Ted Nugent About a Girl - Nirvana Re-Education Through Labor - Rise Against Satch Boogie - Joe Satriani Love Spreads - The Stone Roses Soul Doubt - NOFX Band on the Run - Wings Pretty Vacant - Sex Pistols Endret 11. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Bra funn Zeph Looking sweeter than ever, this game is! Lenke til kommentar
JV Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg tenkte det kunne vært greit å ha ei liste over de som har forhåndsbestilt spillet slik at en kan adde den som en måtte ønske for evt. coop Live-ID: MrMonsterMidget Sted: Trondheim Alder: 26 Mic: Ja Fra: Absoluttspill.no Endret 12. september 2008 av JV Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er mange sanger jeg ikke kjenner, men YouTube is your friend... Er veldig mange sanger jeg gleder meg til å spille. Dette blir bare bedre og bedre. Synd vi ikke får standard-pakken med spill og gitar som vanlig, men den gamle gitaren får holde en stund til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Då er heile lista komplett, etter at Activision har gitt den ut: http://uk.gamespot.com/news/6197604.html Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ett par dager gammel video. http://www.gametrailers.com/player/39875.html?type= Huff som jeg gleder meg. Holder på å rydde skapet på soverommet nå slik at jeg har en plass å sette trommene når jeg ikke spiller. Dama er ikke informert om at det er derfor jeg rydder, så da får jeg plusspoenger som kommer godt med når GHWT plutselig dumper ned i postkassen.. HEEEELT uventet Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Her har dere linker til Youtube for hver låt som er bekreftet (tror ikke jeg manger noen) Greit for den som har lyst på en "head start" The Kill - 30 Seconds To Mars Good God - Anouk One Armed Scissor - At the Drive-In Hail to the Freaks - Beatsteaks Heartbreaker - Pat Benatar Livin' On A Prayer - Bon Jovi Rebel Yell - Billy Idol Weapon of Choice - Black Rebel Motorcycle Club One Way Or Another - Blondie Dammit - Blink 182 Scream Aim Fire - Bullet for my Valentine Shiver - Coldplay Love Me Two Times - The Doors Pull Me Under - Dream Theater Hotel California - The Eagles Everlong - Foo Fighters American Woman - The Guess Who Beat It - Michael Jackson Purple Haze (Live) - Jimi Hendrix Wind Cries Mary - Jimi Hendrix Vinternoll 2 - Kent Freak On A Leash - Korn Are You Gonna Go My Way - Lenny Kravitz Our Truth - Lacuna Coil What I've Done - Linkin Park Prisoner of Society - The Living End Rooftops - Lostprophets Float On - Modest Mouse Overkill - Motorhead Kick Out The Jams - Motor City 5 Assassin - Muse Nuvole - Negramaro On The Road Again - Willie Nelson Spiderwebs - No Doubt Stranglehold - Ted Nugent Misery Business - Paramore Re-Education Through Labor - Rise Against Hollywood Nights - Bob Seger The Joker - Steve Miller Band Soul Doubt - NOFX Demolition Man - Sting Love Spreads - The Stone Roses Toy Boy - Stuck in the Sound Eye of the Tiger - Survivor Parabola - Tool Schism - Tool Vicarious - Tool Antisocial - Trust Hot For Teacher - Van Halen Band on the Run - Wings Mountain Song - Janes Addiction The Middle - Jimmy Eat World Do It Again - Steely Dan PS: Jeg har ikke sjekket hver eneste video, så sjansen for at jeg har bommet på en er vel der Si ifra om du finner noe rart Endret 13. september 2008 av JV Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg skal helt klart skaffe meg GH WT når det kommer, med gitar, mikrofon og trommer. Hvordan er forresten sang delen om man sammenligner med singstar? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Her har dere linker til Youtube for hver låt som er bekreftet (tror ikke jeg manger noen) Du mangler vel Painkiller med Judas Priest hvertfall, så den ikke ved J. Edit: Glem det, den er i RB2, ikke GH:WT, my bad. Endret 13. september 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Her har dere linker til Youtube for hver låt som er bekreftet (tror ikke jeg manger noen) Du mangler vel Painkiller med Judas Priest hvertfall, så den ikke ved J. Den står ikke i listen på første side eller her: http://uk.gamespot.com/news/6197604.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Eg har ikkje sjekka, men her er i allefall den offisielle lista: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -- 311 - "Beautiful Disaster" -- 30 Seconds To Mars - "The Kill" -- Airbourne - "Too Much Too Young" -- The Allman Brothers Band - "Ramblin' Man" -- Anouk - "Good God" -- The Answer - "Never Too Late" -- At The Drive-In - "One Armed Scissor" -- Beastie Boys - "No Sleep Till Brooklyn" -- Beatsteaks - "Hail to the Freaks" -- Billy Idol - "Rebel Yell" -- Black Label Society - "Stillborn" -- Black Rebel Motorcycle Club - "Weapon of Choice" -- blink-182 - "Dammit" -- Blondie - "One Way or Another" -- Bob Seger & The Silver Bullet Band - "Hollywood Nights" -- Bon Jovi - "Livin' On A Prayer" -- Bullet For My Valentine - "Scream Aim Fire" -- Coldplay - "Shiver" -- Creedence Clearwater Revival - "Up Around The Bend" -- The Cult - "Love Removal Machine" -- Dinosaur Jr. - "Feel The Pain" -- The Doors - "Love Me Two Times" -- Dream Theater - "Pull Me Under" -- The Eagles - "Hotel California" -- The Enemy - "Aggro" -- Filter - "Hey Man, Nice Shot" -- Fleetwood Mac - "Go Your Own Way" -- Foo Fighters - "Everlong" -- The Guess Who - "American Woman" -- Hush Puppies - "You're Gonna Say Yeah!" -- Interpol - "Obstacle 1" -- Jane's Addiction - "Mountain Song" -- Jimi Hendrix - "Purple Haze (Live)" -- Jimi Hendrix - "The Wind Cries Mary" -- Jimmy Eat World - "The Middle" -- Joe Satriani - "Satch Boogie" -- Kent - "Vinternoll2" -- Korn - "Freak On A Leash" -- Lacuna Coil - "Our Truth" -- Lenny Kravitz - "Are You Gonna Go My Way" -- Linkin Park - "What I've Done" -- The Living End - "Prisoner of Society" -- Los Lobos - "La Bamba" -- Lost Prophets - "Rooftops (A Liberation Broadcast)" -- Lynyrd Skynyrd - "Sweet Home Alabama (Live)" -- Mars Volta - "L'Via L'Viaquez" -- MC5's Wayne Kramer - "Kick Out The Jams" -- Metallica - "Trapped Under Ice" -- Michael Jackson - "Beat It" -- Modest Mouse - "Float On" -- Motorhead - "Overkill" -- Muse - "Assassin" -- Negramaro - "Nuvole e Lenzuola" -- Nirvana - "About a Girl (Unplugged)" -- No Doubt - "Spiderwebs" -- NOFX - "Soul Doubt" -- Oasis - "Some Might Say" -- Ozzy Osbourne - "Crazy Train" -- Ozzy Osbourne - "Mr. Crowley" -- Paramore - "Misery Business" -- Pat Benatar - "Heartbreaker" -- R.E.M. - "The One I Love" -- Radio Futura - "Escuela De Calor" -- Rise Against - "Re-Education Through Labor" -- Sex Pistols - "Pretty Vacant" -- Silversun Pickups - "Lazy Eye" -- Smashing Pumpkins - "Today" -- Steely Dan - "Do It Again" -- Steve Miller Band - "The Joker" -- Sting - "Demolition Man (Live)" -- The Stone Roses - "Love Spreads" -- Stuck In The Sound - "Toy Boy" -- Sublime - "Santeria" -- Survivor - "Eye of the Tiger" -- System of a Down - "B.Y.O.B." -- Ted Nugent - "Stranglehold" -- Ted Nugent's Original Guitar Duel Recording -- Tokio Hotel - "Monsoon" -- Tool - "Parabola" -- Tool - "Schism" -- Tool - "Vicarious" -- Trust - "Antisocial" -- Van Halen - "Hot For Teacher" -- Willie Nelson - "On The Road Again" -- Wings - "Band on the Run" -- Zakk Wylde's Original Guitar Duel Recording Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ikke noe QOTSA, hmm skuffet. Men kommer kanskje DLC, ellers får jeg spille mest på Rockband 2 istede. Men må si det er bra at GH slipper til artister som vanligvis ikke er på sånne spill som dette som Modest Mouse, Mars Volta og Kent. Svenskene blir sikkert fornøyde med en svensk låt og artist på spillet, haha! Bra låtvalg når det kommer til Michael Jackson, R.E.M., The Doors, Billy Idol, CCR og Lenny Kravitz. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som vet om det går ant å kjøpe bare spillet og gitaren? Ikke trommene og mikrofonen altså.. Lenke til kommentar
JV Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Noen som vet om det går ant å kjøpe bare spillet og gitaren? Ikke trommene og mikrofonen altså.. Xbox 360: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ PS3: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ PS2: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Wii: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Endret 14. september 2008 av JV Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.target-shop.de/guitarhero/produ...products_id=629 ser ut som spillet kommer 6. november i europa. noen sier også 7. november. Gleder meg som en liten unge til dette spillet kommer ut, selv om jeg ikke er helt ferdig med GHIII(mangler bare noen få achievements). Nå er det også bekreftet at du kan bruke rock band instrumenter på GH:WT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå