Snusmumrikk1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 GH4 skal anskaffes i morra, men hvordan får jeg plugget inn 4 instrumenter når jeg bare har 2 usbporter? (80 gb) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ringte GameStop i Kongsberg akkurat, og de hadde fått inn og stablet opp i butikken. Men jeg måtte vente til i morra for å kunne komme og hente spillet... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 GH4 skal anskaffes i morra, men hvordan får jeg plugget inn 4 instrumenter når jeg bare har 2 usbporter? (80 gb) Godt spørsmål. Jeg har også bare 2 USB porter (40gb) Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) GH4 skal anskaffes i morra, men hvordan får jeg plugget inn 4 instrumenter når jeg bare har 2 usbporter? (80 gb) Godt spørsmål. Jeg har også bare 2 USB porter (40gb) Hvis dere snakker playstation så følger det med en greie som gir deg flere usb porter. Dessuten så er jo instrumentente trådløse (?) Endret 20. november 2008 av Jozan Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Så jeg kan jeg forhåndsbestille GH4 (hele skiten) på ebgames.no, stikke til en EB Games-butikk i morra, gi dem 4 spill og hente bundelen for 599? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg skal begynne på hard imorgen, hvis jeg begynner på expert kommer jeg bare til å slite meg fast utover, jeg har f.eks ikke sjans til å runde GHIII på expert, jeg sitter dønn fast på The Metal. Hvor skal dere begynne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg skal begynne på hard imorgen, hvis jeg begynner på expert kommer jeg bare til å slite meg fast utover, jeg har f.eks ikke sjans til å runde GHIII på expert, jeg sitter dønn fast på The Metal. Hvor skal dere begynne? har lest at vanskelighetsgraden på WT er lavere i snitt enn på GH3, så jeg starter nok på ekspert. er kjedelig å greie alle på første forsøk. heldigvis kan man jo nå justere ned vanskelighetsgraden midt i karrieremodus, dersom man skulle stå helt fast. jeg har heller ikke rundet GH3 på expert, men mangler "bare" 2 sanger og den siste duellen Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har allerede runnet det på Medium, og spilt mesteparten av sangene på expert. Tenker jeg begynner på Drums-Medium. BTW, Sjekk Youtube Channelen min. Har filmer fra World Tour. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg spiller GH3 på expert, men i GH:WT har jeg planer om å spille mest trommer. Blir vel litt gitar på expert eller hard også (kommer an på promillen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg spiller GH3 på expert, men i GH:WT har jeg planer om å spille mest trommer. Blir vel litt gitar på expert eller hard også (kommer an på promillen). hehe, ja promillen avgjør her også! blir nok en del "band-fester" utover med høy øl føring, og promillen er kalrt og tydelig omvendt proporsonal med dyktigheten;) etter et par øl blir jeg merkelig nok som regel bedre, men så går det raskt nedover etter det:) Endret 20. november 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har allerede runnet det på Medium, og spilt mesteparten av sangene på expert.Tenker jeg begynner på Drums-Medium. BTW, Sjekk Youtube Channelen min. Har filmer fra World Tour. Hvorfor begynne på medium når man er god på expert? Det går jo så sakte at det er fælt Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som kan bekrefte at det fremdeles er en gamestop butikk på liertoppen senteret? Har forhåndsbestillt i game butikken på sandvika storsenter, men for meg så det ut som dealen der kun gjaldt for spillet + gitar, selvom dama bak kassa sa noen annet. (Bytte to spill og betale 299 virka litt suspekt ) Så hvis mine anelser er korrekte så blir vel nærmeste gamestop eller ebgames på liertoppen? Om det da finnes en slik butikk der i det heletatt.. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 GH4 skal anskaffes i morra, men hvordan får jeg plugget inn 4 instrumenter når jeg bare har 2 usbporter? (80 gb) Godt spørsmål. Jeg har også bare 2 USB porter (40gb) Hvis dere snakker playstation så følger det med en greie som gir deg flere usb porter. Dessuten så er jo instrumentente trådløse (?) Den følger med i super bundelen? (1800 kr pakka). Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor begynne på medium når man er god på expert? Det går jo så sakte at det er fælt Har ikkje prøvd slike trommer før, men kvifor eg begynte på medium når eg fekk spelet? Det var på grunn av at eg berre hadde lyst å spele gjennom spelet ein gong. Så heller berre ta expert etterpå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor begynne på medium når man er god på expert? Det går jo så sakte at det er fælt Har ikkje prøvd slike trommer før, men kvifor eg begynte på medium når eg fekk spelet? Det var på grunn av at eg berre hadde lyst å spele gjennom spelet ein gong. Så heller berre ta expert etterpå. Skjønner Jeg kommer hvertfall til å starte på hard, medium går altfor sakte Ang TTFAF-videoen din: Hvorfor bruker du starpoweren så fort, jeg tror du kunne klart mye lengre hvis du ikke hadde brukt SP så fort du fikk den, fordi det er jo deler som du klarer bra. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fikk kjøpt guitar bundelen i går, i butikk faktiskt! Angrer ikke et sekund på det kjøpet Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fikk kjøpt guitar bundelen i går, i butikk faktiskt! Angrer ikke et sekund på det kjøpet Fikk beskjed om at superbundlen min til PS3 ble sendt i dag :!: Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå er det sammenlig ikke mange timene igjen til hele stasn står i stua mi. The neighbors wont know what hit them! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette kan jo ikke bli annet enn bra! Sender brosjan til GameStop i morgen med 4 PS3 spill og litt cash så kommer han tilbake med bundelen. Bare synd at jeg har skadet kneet, får ikke testet trommene. =/ Lenke til kommentar
Krilon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spaceworld kjører hardt på at release er 26. november for super-bundle. Mulig de ikke har fått inn nok pakker. Jeg har i alle fall agenter ute i morgen tidlig for å få reddet festen på lørdag Regner med at Elkjøp selger super-bundle for PS3, de har den i alle fall på lager, og kundeservice påstår at den er tilgjengelig fra i morgen tidlig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå