Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden

Zeph

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

fantastisk. fikk nettopp mail fra absoluttspill. superbundle for alle konsoller er utsatt til 26.11, og de håper de får det tidsnok så de kan levere det til den nye releasen. dette gjelder superbundle i hele norden. fanden, 26. er skummelt nærme første eksamen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fantastisk. fikk nettopp mail fra absoluttspill. superbundle for alle konsoller er utsatt til 26.11, og de håper de får det tidsnok så de kan levere det til den nye releasen. dette gjelder superbundle i hele norden. fanden, 26. er skummelt nærme første eksamen

DU KØDDER?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

DU KØDDER?

tro meg, ville ikke kødda med sånt.

Lenke til kommentar

DU KØDDER?

tro meg, ville ikke kødda med sånt.

"Copy/paste" fra mailen er du snill..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Hei Pål

Vi fikk 13 minutter før du sendte denne mailen, beskjed om at den er

utsatt ytterligere noen dager.

Dette gjelder superbundelen til X360, Wii og PS3. Ny dato er satt til

26.11.2008.

Activision har slitt med å få den inn til sitt nordiske lager.

Vi håper å få den ganske snart, slik at den kan leveres på release.

Med vennlig hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan

AbsoluttSpill.no

-----Opprinnelig melding-----

Fra: xxxxxx [mailto:[email protected]]

Sendt: 18. november 2008 16:15

Til: Absolutt Spill AS

Emne: Re: Ordrestatus Endret: Din Ordre xxxxx

hei

Jeg bare lurer på når dere sender ut GH: world tour? det spørsmålet har

dere

sikkert fått mange ganger, men må bare spørre:)

Mvh Pål

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke jeg, kan jo være bare lageret til Absoluttspill.no finner ingenting om det noen andre steder. Kanskje de sliter med å få inn nok og at absoluttspill.no var de de det gikk utover? :p

Jeg mener en ting er hvis det f.eks var noe feil på trommene, men de må da klare å shippe noen varer på en eller annen måte.

Kansje Absoluttspill var så lei av sånne som deg som maste, og at de bare kødder med deg :p

Endret av Jozan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

jeg vet ikke jeg altså, men det står at activision sliter med å få det til sitt nordiske lager, og jeg går da utifra at de sender det derfra til samtlige nordiske forhandlere..og som han skrev så fikk de selv beskjed 13 minutter før jeg spurte, så det re uansett tidlig med tanke på å annonsere utsettelsen på websidene osv. de andre butikkene har antagelig fått samme beskjed samtidig

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Elkjøp Ålesud hadde fått spillet i dag til 360 og WII

full pakke på 360 og gitar pakke til wii og 360

jøss..da skjønner jeg ingenting. noen har fått det inn, andre venter, noen sier 26.11, komplett sier 11.01.09..hva skal man egentlig tro

Lenke til kommentar
Elkjøp Ålesud hadde fått spillet i dag til 360 og WII

full pakke på 360 og gitar pakke til wii og 360

jøss..da skjønner jeg ingenting. noen har fått det inn, andre venter, noen sier 26.11, komplett sier 11.01.09..hva skal man egentlig tro

Gamezone.no sier 15.12.08 på PS3 og 360 og 26.11.08 på PS2

Men 15.12.08 og 11.01.09 må jo bare være tull og tøys, for spillet er jo lagd og utgitt i USA, og hvis Elkjøp har det så er det jo i hvertfall rart...

Endret av Jozan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Kansellér nettbestillingen og kjøp i butikk om dei ikkje får det inn.

noen som vet hvor lang tid det tar å få refundert forhåndsbetaling da?

men tror dere ikke dette henger sammen med hardware problemene i usa? tenkte på om de få eksemplarene som angivelig har kommet til norske butikker er fra de første lot'ene (med samme svakheter som de som er solgt i usa), og resten som kommer senere er oppgradert/forbedret? bare en tanke som slo meg, og hvis jeg hadde fått svar på dette et sted, og det viser seg å stemme, så vil det uansett lønne seg og vente. synes jeg da

Lenke til kommentar
Kjøpte 4 spill til 70 kr.?!?!

Alle brukte spill jeg finner på min nærmeste GameStop er DRITDYRE!

Er det bare jeg som er blind?

Football Manager koster så lite.. :)

Men nå skal jeg ringe å høre om GameStop har fått det inn.

Gjør det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Caacrinolaas, kan ikke du sende en mail til Absolutt der du spør om dette bare gjelder nettbutikk eller bare Absoluttspill eller hva? :)

kan sende en mail til etterhvert her. tenker innboksen deres er full i kveld

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Caacrinolaas, kan ikke du sende en mail til Absolutt der du spør om dette bare gjelder nettbutikk eller bare Absoluttspill eller hva? :)

kan sende en mail til etterhvert her. tenker innboksen deres er full i kveld

Eh, does it matter?

eh, nei..?? det var bare et apropos. mente at de antagelig har fått 100 mails med det samme spørsmålet. uansett, har sendt en epost nå nettopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...