Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg vil kjøpe World Tour pakka. Jeg synes faktisk gitaren og trommene ser litt bedre og tøffere ut enn rock band 2 sine. Etterhvert vil jeg sikkert kjøpe meg Rock Band 2 seperat uten instrumentene da. Har hørt mange god ting om begge spillene, så jeg forstår ikke hvorfor man absolutt skal velge et av dem. Det er heldigvis godt at gitaren og trommene virker på begge spillene.

Har noen spørsmål til dere som har spillt World Tour....

Hvordan er online?

Kan man spille pro-faceoff, co-op og faceoff med gitar, trommer og mic?

Har det kommet nye elementer for online?

Har de fikset irritasjonsmonumenter som når jeg joiner et spill, så risikerer jeg å se på "joining game" i 10 minutter før jeg endelig får "lost connection"... Og har dem forbedret servelisten så den reseter seg oftere og får fjernet spill som allerede har startet?

online fungerer veldig bra. er litt vente tid når den søker etter games, men som regel går dette ganske kjapt. har ikke testet, men trodde det skulle går an å spille alle modes med både guitar, trommer og mic. Nye funksjoner i online må jo være at man kan spille 2vs2 pro faceoff og også band VS band

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vil kjøpe World Tour pakka. Jeg synes faktisk gitaren og trommene ser litt bedre og tøffere ut enn rock band 2 sine. Etterhvert vil jeg sikkert kjøpe meg Rock Band 2 seperat uten instrumentene da. Har hørt mange god ting om begge spillene, så jeg forstår ikke hvorfor man absolutt skal velge et av dem. Det er heldigvis godt at gitaren og trommene virker på begge spillene.

Har noen spørsmål til dere som har spillt World Tour....

Hvordan er online?

Kan man spille pro-faceoff, co-op og faceoff med gitar, trommer og mic?

Har det kommet nye elementer for online?

Har de fikset irritasjonsmonumenter som når jeg joiner et spill, så risikerer jeg å se på "joining game" i 10 minutter før jeg endelig får "lost connection"... Og har dem forbedret servelisten så den reseter seg oftere og får fjernet spill som allerede har startet?

online fungerer veldig bra. er litt vente tid når den søker etter games, men som regel går dette ganske kjapt. har ikke testet, men trodde det skulle går an å spille alle modes med både guitar, trommer og mic. Nye funksjoner i online må jo være at man kan spille 2vs2 pro faceoff og også band VS band

2vs2 pro-faceoff har jeg lengtet lenge etter, så det er supert!

Lenke til kommentar

Da var spillet forhåndsbestilt. Full pakke hos GameStop.

Jeg kjøpte 4 random brukte 360 spill til 79,- stykket, og leverte de inn igjen. Så nå trenger jeg bare å betale 599,- når jeg henter spillet på fredag/lørdag.

Rock Band 2 får jeg ønske meg til jul.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 4 random brukte 360 spill til 79,- stykket, og leverte de inn igjen. Så nå trenger jeg bare å betale 599,- når jeg henter spillet på fredag/lørdag.

Ja, du henter det på EB Games?

http://www.ebgames.no/GH-minibanner.pdf

Regner med at det er enten 4 360 spill eller 4 ps3 osv? :p

(Det står jo egentlig ikke det)

Endret av Jozan
Lenke til kommentar

Ja, du henter det på EB Games?

http://www.ebgames.no/GH-minibanner.pdf

Regner med at det er enten 4 360 spill eller 4 ps3 osv? :p

(Det står jo egentlig ikke det)

Her i trøndelag heter det GameStop (selv om kvitteringa sier EB Games). Men uanset, ja, henter det på GameStop ja.

Og det er jo enten 4 360 spill for å få 360 versjonen, eller 4 PS3 spill for å få PS3 versjonen.

Lenke til kommentar

Heldigvis bryr jeg meg ikke, for i følge amerikanske og britiske har GH:WT fått i gjemmomsnitt 85.674% av 100% noe som er ganske bra. OG da med tanke på at GH III (GH III som jeg syntes var ganske var bra) fikk 83.904% i gjennomsnitt, så er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha meg GH:WT

Lenke til kommentar

Eg er på jobb, der nettsider er sperra i hytt og h....

Du bytta inn 4 360-spel og kan då kjøpe Full bundle for 599? Er det nokre begrensinger på spela? Kan det ikkje være den og den typen, eller tar dei alt?

Var ganske interessant akkurat det der.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Du bytta inn 4 360-spel og kan då kjøpe Full bundle for 599? Er det nokre begrensinger på spela? Kan det ikkje være den og den typen, eller tar dei alt?

Alle spill men ikke Pro Evolutin 6, Prey eller Project Gotham Racing 3.

Lenke til kommentar
5 dager igjen! :dribble:

Kan nesten ikke vente :D

Det er flere det :p

Noen som vil være med på et online band da? :)

Sure! Tror jeg kjører trommer ;)

Kan nok ikke spille på noe mer enn medium da men.

Guitar/bass kan jeg ta på expert.

Endret av Jozan
Lenke til kommentar
Ja :p ofc :whistle:

Det blir sweet, da har jeg to drittspill som skal inn pluss to randoms ;)

Når gjorde du det foresten? blir vel ikke for sent?

Jeg bestilte i går (lørdag), og hun bak kassa sa at de kom til å ha tilbudet noen dager til...

Jeg kjøpte 4 random brukte spill på GameStop, leverte de inn igjen, og jeg skal betale når jeg kommer å henter spillet. De godtar alt utenom Prey, PGR3 og Pro Evolution 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...