Tjohei Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Sikkert mange som har spurt om det samme, men orker ikke lete gjennom alt.. Du behøvde ikke lete mye. Ta en titt på det forrige innlegget mitt, litt lenger opp på forrige side... Edit: Kan trådstarter legge inn link til Joystiq's kompatiblitetsmatix? Denne url'en: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ Endret 13. november 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Han som kjørte oss når golfen skulle fikses? Prøvd Scream Aim (ja du skal få æren.. ) sangen forresten? And fayah!!! Har ikke det altså. Han ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 er ganske sikker på at dette er et dumt spørsmål, men kan jeg laste ned DLC fra xbox live nå, sjøl om jeg ikke har spillet enda? det blir ikke no kluss fordi jeg ikke har lagret profil elns i spillet enda? har ms poeng nå, men er ikke sikkert jeg klare å la være å bruke de før neste helg:p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Så lenge du kjøper på samme Live-konto så er ikkje det noko problem. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har hatt spille i nesten to uker nå, og ble ferdig med det idag på medium. De beste sangene å spille var tool sine sanger. Beat it av MJ var også veldig gøy da Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 To uker? Ble ferdig med spillet på en ettermiddag og formiddagen dagen etterpå. Klarte også Satch Boogie på expert, var lettere enn eg hadde trudd. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg "oppdaget" faktisk Black Label Society gjennom GH:WT. Veldig kul bridge på Stillborn! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 To uker?Ble ferdig med spillet på en ettermiddag og formiddagen dagen etterpå. Klarte også Satch Boogie på expert, var lettere enn eg hadde trudd. ..så har jeg jo og 4 nye innkjøpte spill som jeg må spille ferdig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg prøvde å bestille spillet (på Wii) fra engelske amazon, men de kan ikke levere til Norge? Noen andre steder som har fått det problemet? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg prøvde å bestille spillet (på Wii) fra engelske amazon, men de kan ikke levere til Norge? Noen andre steder som har fått det problemet? Spillet kommer jo neste fredag da, slapp av Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bare lurte siden jeg forhåndsbestile det for lenge siden uten å ha noen som helst problemer og fikk beskjed nylig om at de ikke kan levere det likevel. Jaja, får vel vente til fredag... Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bare lurte siden jeg forhåndsbestile det for lenge siden uten å ha noen som helst problemer og fikk beskjed nylig om at de ikke kan levere det likevel. Jaja, får vel vente til fredag... jepp, får hele pakka neste fredag, gleder meg som en unge :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøvde spillet litt i dag på EB i drammen og sitter igjen med et litt blandet førsteinntrykk. Først og fremst så sugde gitaren skikkelig.. Tror egentlig den var mest ødelagt da, siden den ikke alltid registrerte nedover-strums. Og uten hyperspeed og ødelagt gitar som også i utgangspunktet var dårlig (fretsa var fine, men strumbaren var lite kjip som RB's) gikk det faktisk ikke ann å spille. Må nok prøve det skikkelig hos en kompis før jeg bestemmer meg om jeg skal ha dette. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gleder meg til The Killers DLC'en jeg Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bare lurte siden jeg forhåndsbestile det for lenge siden uten å ha noen som helst problemer og fikk beskjed nylig om at de ikke kan levere det likevel. Jaja, får vel vente til fredag... Jeg bestilte derfra dagen det kom ut og jeg fikk det da levert:P Endret 15. november 2008 av Makoman Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Var på Platekompaniet for å kjøpe spillet i går. Men det var litt tidlig det ja (jeg hadde ikke lønn og de hadde ikke spill) Endret 15. november 2008 av Nilladilla Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror jeg vil kjøpe World Tour pakka. Jeg synes faktisk gitaren og trommene ser litt bedre og tøffere ut enn rock band 2 sine. Etterhvert vil jeg sikkert kjøpe meg Rock Band 2 seperat uten instrumentene da. Har hørt mange god ting om begge spillene, så jeg forstår ikke hvorfor man absolutt skal velge et av dem. Det er heldigvis godt at gitaren og trommene virker på begge spillene. Har noen spørsmål til dere som har spillt World Tour.... Hvordan er online? Kan man spille pro-faceoff, co-op og faceoff med gitar, trommer og mic? Har det kommet nye elementer for online? Har de fikset irritasjonsmonumenter som når jeg joiner et spill, så risikerer jeg å se på "joining game" i 10 minutter før jeg endelig får "lost connection"... Og har dem forbedret servelisten så den reseter seg oftere og får fjernet spill som allerede har startet? Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Første norske anmeldelser ikke sånn overbegeistrede: http://www.itavisen.no/sak/794151/Solid_stuerock/ http://www.gamereactor.no/anmeldelser/115442/Guitar+Hero+IV/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Første norske anmeldelser ikke sånn overbegeistrede: http://www.itavisen.no/sak/794151/Solid_stuerock/ http://www.gamereactor.no/anmeldelser/115442/Guitar+Hero+IV/ Hvem er de løkene som har anmeldt her da? Han fra itavisen mener at det ikke er kult å spille Lynyrd Skynyrd, Creedence, Eagles? Huff huff.. Og med sær metal så går jeg utifra at han mener Tool. Ironisk nok er det de tre Tool-låtene jeg gleder meg mest til. Og han andre anmelderen mener at Michael Jackson - Beat It ikke har noe å gjøre her? Helt feil. Gitarsoloen til Eddie van Halen i denne låta er vel blant tidenes mest kjente. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er veldig enig med hva du sier. Jeg synes det at GH går tilbake til 60-80 er noe av det beste med spillet. God gamle pærler jeg hørte på siden jeg var ung er det jeg vil oppleve igjen. Han sier at vi bor i 2008 og da skal vi ha musikk fra 2008... latterlig. Van Halen, Black Sabbath, Lynyrd Skynyrd, Tool, Allman brothers, Eagles, Satriani, Hendrix osv er hva jeg gleder meg mest til. Endret 15. november 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå