Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

er ganske sikker på at dette er et dumt spørsmål, men kan jeg laste ned DLC fra xbox live nå, sjøl om jeg ikke har spillet enda? det blir ikke no kluss fordi jeg ikke har lagret profil elns i spillet enda? har ms poeng nå, men er ikke sikkert jeg klare å la være å bruke de før neste helg:p

Lenke til kommentar

Prøvde spillet litt i dag på EB i drammen og sitter igjen med et litt blandet førsteinntrykk. Først og fremst så sugde gitaren skikkelig.. Tror egentlig den var mest ødelagt da, siden den ikke alltid registrerte nedover-strums. Og uten hyperspeed og ødelagt gitar som også i utgangspunktet var dårlig (fretsa var fine, men strumbaren var lite kjip som RB's) gikk det faktisk ikke ann å spille.

Må nok prøve det skikkelig hos en kompis før jeg bestemmer meg om jeg skal ha dette.

Lenke til kommentar
Bare lurte siden jeg forhåndsbestile det for lenge siden uten å ha noen som helst problemer og fikk beskjed nylig om at de ikke kan levere det likevel. Jaja, får vel vente til fredag... :p

Jeg bestilte derfra dagen det kom ut og jeg fikk det da levert:P

Endret av Makoman
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vil kjøpe World Tour pakka. Jeg synes faktisk gitaren og trommene ser litt bedre og tøffere ut enn rock band 2 sine. Etterhvert vil jeg sikkert kjøpe meg Rock Band 2 seperat uten instrumentene da. Har hørt mange god ting om begge spillene, så jeg forstår ikke hvorfor man absolutt skal velge et av dem. Det er heldigvis godt at gitaren og trommene virker på begge spillene.

Har noen spørsmål til dere som har spillt World Tour....

Hvordan er online?

Kan man spille pro-faceoff, co-op og faceoff med gitar, trommer og mic?

Har det kommet nye elementer for online?

Har de fikset irritasjonsmonumenter som når jeg joiner et spill, så risikerer jeg å se på "joining game" i 10 minutter før jeg endelig får "lost connection"... Og har dem forbedret servelisten så den reseter seg oftere og får fjernet spill som allerede har startet?

Lenke til kommentar

Hvem er de løkene som har anmeldt her da?

Han fra itavisen mener at det ikke er kult å spille Lynyrd Skynyrd, Creedence, Eagles? Huff huff.. Og med sær metal så går jeg utifra at han mener Tool. Ironisk nok er det de tre Tool-låtene jeg gleder meg mest til.

Og han andre anmelderen mener at Michael Jackson - Beat It ikke har noe å gjøre her? Helt feil. Gitarsoloen til Eddie van Halen i denne låta er vel blant tidenes mest kjente.

Lenke til kommentar

Er veldig enig med hva du sier. Jeg synes det at GH går tilbake til 60-80 er noe av det beste med spillet. God gamle pærler jeg hørte på siden jeg var ung er det jeg vil oppleve igjen. Han sier at vi bor i 2008 og da skal vi ha musikk fra 2008... latterlig.

Van Halen, Black Sabbath, Lynyrd Skynyrd, Tool, Allman brothers, Eagles, Satriani, Hendrix osv er hva jeg gleder meg mest til.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...