Jozan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om GH:WT-trommene kommer til å fungere på RB2? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Når kommer egentlig spillet til Norge? Datoen blir jo endret hele tiden på wikipedia. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om GH:WT-trommene kommer til å fungere på RB2? Se her. Når kommer egentlig spillet til Norge? Datoen blir jo endret hele tiden på wikipedia. Gamestop opererer ihverfall med 21. Det er da de sa jeg skulle komme og hente spillet... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Var da frøktelig så opptatte dere var av å spare.. Folk er gniene.. Faktisk det jeg mener og tenk :!: Litt spent på de trommene, men etter å ha sett playlista tviler jeg på at jeg gidder å gå til anskaffelse av spillet.. Tor (som du traff sist du var hos meg) har kjøpt det fra USA. Er ikke supergøy.. Han ville forøvrig at du og jeg skulle ta oss en tur opp til han en gang. Han syntes det var gøy at du og han hadde en felles interesse i å plage meg.. Endret 9. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tor (som du traff sist du var hos meg) har kjøpt det fra USA. Er ikke supergøy.. Han ville forøvrig at du og jeg skulle ta oss en tur opp til han en gang. Han syntes det var gøy at du og han hadde en felles interesse i å plage meg.. De kaller det PM. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 De kaller det PM. Jasså? Og du følte du måtte skrive en post selv for å si meg det..? Kjekt å klage på andre for så å være ubrukelig selv.. De kaller vi PM. Crist.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 HahahahHAHAHA. Hva skjer med den tråden her'a? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg vet ikke... On-topic, folkeeeeens! Og dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan man bruke RockBand trommene i World Tour? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan man bruke RockBand trommene i World Tour? Ja det kan man Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Idag får jeg gh:wt fra england hvis alt går etter planen. gleder meg :!: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 sanger fra GH 3 kan disse lastes ned på GH : WT? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nei, det er kun Metallica - Death Magnetic som funker til begge spela. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Litt spent på de trommene, men etter å ha sett playlista tviler jeg på at jeg gidder å gå til anskaffelse av spillet.. Tor (som du traff sist du var hos meg) har kjøpt det fra USA. Er ikke supergøy.. Han ville forøvrig at du og jeg skulle ta oss en tur opp til han en gang. Han syntes det var gøy at du og han hadde en felles interesse i å plage meg.. Han som kjørte oss når golfen skulle fikses? Prøvd Scream Aim (ja du skal få æren.. ) sangen forresten? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei, det er kun Metallica - Death Magnetic som funker til begge spela. Vil det si at jeg kan late ned death magnetic til gh3 og den vil også funke på world tour? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei, det er kun Metallica - Death Magnetic som funker til begge spela. Vil det si at jeg kan late ned death magnetic til gh3 og den vil også funke på world tour? ja Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var GH:WT i hus Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var GH:WT i hus Kun spillet? Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) jepp. bestilte fra england så er litt kjipt å måtte sende det helt tilbake hvis instrumentene ikke skulle være i orden Så nå venter jeg bare til 20 november når rock band skal komme:) Endret 13. november 2008 av Makoman Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis jeg kjøper GH:WT full pakke (tromme, mic og gitar), kan jeg da også kjøpe rock band 1/2 og bruke instrumentene fra GH:WT til disse? Har forresten to gitarer til GH 3, vil det gå ann å kjøpe spill, tromme og mic pakke? Sikkert mange som har spurt om det samme, men orker ikke lete gjennom alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå