NightKeeper Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Må få denne tråden i mine innlegg. Ser ut som om jeg må gi opp å klare The Metal på expert nå, hehe Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vel, då sitter eg å spelar World tour på Wiien min. Einaste eg kan sei nåke om, er at starpower-notene er mindre enn resten. Ellers, så er dette eit sikkert kjøp. Spør meg om dere lurar på noko! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vel, då sitter eg å spelar World tour på Wiien min.Einaste eg kan sei nåke om, er at starpower-notene er mindre enn resten. Ellers, så er dette eit sikkert kjøp. Spør meg om dere lurar på noko! grattis Har du hele pakka med trommer osv? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kun spillet. Mye bra sanger, men medium er bare for lett i forhold til GH3. Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nå har jeg bestilt GH:WT fra england (Kun spillet). Orka ikke vente lenger, hehe Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Då har eg spelt gjennom det på medium. Angrer på at eg ikkje valgte expert med ein gong. Men eg ligg no på førsteplass i verden på medium, med kun sightreads. linky Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Var på Gamestop idag for å forhåndsbestille hele bundle'n, men de hadde faktisk ikke fått inn tilbudet på data'n. Men jeg fikk krangla meg til å få det reservert, og så skulle jeg bytte inn spilla mine på release-dagen når jeg skulle hente spillet. Litt amatørmessig igrunn. Så krysser jeg fingrene for at jeg ikke møter på trøbbel den 21. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det bare jeg som synes 2000 er i dyreste laget, selv om det er et kjent spill og du får med gitar, trommer og mic? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det bare jeg som synes 2000 er i dyreste laget, selv om det er et kjent spill og du får med gitar, trommer og mic? 2000? Betaler 1600kr for hele pakka inkl frakt jeg da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor vil dere anbefale å kjøpe spillet fra, fysisk eller på nett? Bare spillet, og ikke bundle med trommer osv. Lenke til kommentar
JV Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Noen som har peiling på hva prisen for full pakke vil bli hos Elkjøp eller Lefdal? Endret 8. november 2008 av JV Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har peiling på hva prisen for full pakke vil bli hos Elkjøp eller Lefdal? Jeg jobber på elkjøp, og mener prisen kommer til å ligge på enten 1699 eller 1799kr. Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som har peiling på hva prisen for full pakke vil bli hos Elkjøp eller Lefdal? Jeg jobber på elkjøp, og mener prisen kommer til å ligge på enten 1699 eller 1799kr. Supert... takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hvor vil dere anbefale å kjøpe spillet fra, fysisk eller på nett? Bare spillet, og ikke bundle med trommer osv. Frå ein som har GH2, 3, og RB, to gitarer (begge bytta) og er medlem av eit GH-forum så vil eg anbefale å kjøpe frå Elkjøp av følgande grunnar: 1: Det er lettare å levere tilbake eventuelt utstyr med feil på. Det har kome mange rapportar om utstyr som ikkje fungerer som det skal, men verkar å være tilfeldig, difor kan ein være uheldig og få noko som ikkje fungerer. 2: Du har 30 dagars retur. På Elkjøp kan du drasse med deg utstyret, klage, og sannsynlegvis få nytt. Kjøper du over nett må du gjennom ei heil mølle berre for å få sendt det tilbake. Ein så stor pakke er dyr i frakt og kjip å sende med Posten. Dessutan er det etter min meining mindre sjans for å få gehør på ein nettbutikk enn Elkjøp. Om Elkjøp sel settet for 1800,- er det 100-200 kroner dyrare enn du får det for på nettet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor vil dere anbefale å kjøpe spillet fra, fysisk eller på nett? Bare spillet, og ikke bundle med trommer osv. Frå ein som har GH2, 3, og RB, to gitarer (begge bytta) og er medlem av eit GH-forum så vil eg anbefale å kjøpe frå Elkjøp av følgande grunnar: 1: Det er lettare å levere tilbake eventuelt utstyr med feil på. Det har kome mange rapportar om utstyr som ikkje fungerer som det skal, men verkar å være tilfeldig, difor kan ein være uheldig og få noko som ikkje fungerer. 2: Du har 30 dagars retur. På Elkjøp kan du drasse med deg utstyret, klage, og sannsynlegvis få nytt. Kjøper du over nett må du gjennom ei heil mølle berre for å få sendt det tilbake. Ein så stor pakke er dyr i frakt og kjip å sende med Posten. Dessutan er det etter min meining mindre sjans for å få gehør på ein nettbutikk enn Elkjøp. Om Elkjøp sel settet for 1800,- er det 100-200 kroner dyrare enn du får det for på nettet. I alle netbutikker må man jo betale 200 kr i frakt da, så det blir nesten alltid det samme. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Litt spent på de trommene, men etter å ha sett playlista tviler jeg på at jeg gidder å gå til anskaffelse av spillet.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Om Elkjøp sel settet for 1800,- er det 100-200 kroner dyrare enn du får det for på nettet. I alle netbutikker må man jo betale 200 kr i frakt da, så det blir nesten alltid det samme. Absoluttspill sel det til 1595,- og tar 29,- i frakt. Det blir 1624,- circa 200 mindre enn 1800. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Om Elkjøp sel settet for 1800,- er det 100-200 kroner dyrare enn du får det for på nettet. I alle netbutikker må man jo betale 200 kr i frakt da, så det blir nesten alltid det samme. Absoluttspill sel det til 1595,- og tar 29,- i frakt. Det blir 1624,- circa 200 mindre enn 1800. Var da frøktelig så opptatte dere var av å spare.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis du leser posten til Zeph så ser du jo at han anbefaler å IKKE spare de 200,-. Forøvrig skal jeg bare ha spillet i første omgang, og ikke bundle. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis du leser posten til Zeph så ser du jo at han anbefaler å IKKE spare de 200,-. Forøvrig skal jeg bare ha spillet i første omgang, og ikke bundle. Faktisk det jeg mener og tenk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå