Zeph Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Eg har avbestillt full pakke i første omgang. Hovudsakleg fordi eg ikkje vil risikere å måtte sende instrumenter fram og tilbake via post. Kjøper sikkert kun spel i første omgang og kjører på med GH3-LP, så kjøper eg sikkert trommer og gitar på Elkjøp over nyttår, då kan eg ta det med i bilen og køyre 5 minuttar om noko skulle få problemer. Uaktuelt å betale 1500 for noko som ikkje fungerer. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg har avbestillt full pakke i første omgang. Hovudsakleg fordi eg ikkje vil risikere å måtte sende instrumenter fram og tilbake via post. Kjøper sikkert kun spel i første omgang og kjører på med GH3-LP, så kjøper eg sikkert trommer og gitar på Elkjøp over nyttår, då kan eg ta det med i bilen og køyre 5 minuttar om noko skulle få problemer. Uaktuelt å betale 1500 for noko som ikkje fungerer. Kommer ikke full pakke til elkjøp/andre butikker samtidig? avbestiller heller og kjøper i butikk hvis de får det før jul Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Har spillet og er mektig skuffet over gitar delen. Makan til lite utfordring skal du lette lenge etter.... Nei gutter, KJØP rock band. Endret 31. oktober 2008 av huGGy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 No byr riktignok ikkje Rock Band på den store utfordringen heller då. I dag er det GH3 med enkelte DLC-pakker som gjev størst utfordring. Eg håpar på mykje utfordrande DLC til GH:WT. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Litt av problemet med guitar hero world tour er det høye timingvinduet for når du kan treffe noter/hammerons, der er rockband og guitar hero 2 mye bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er langt betre enn GH3. Det er som på GH:A, veldig greit. GH2 er litt for stramt, GH:A og GH:WT er perfekt. Lenke til kommentar
JV Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Huff... da har jeg også avbestilt. Frister lite å må drive å sende hele pakken tilbake med posten for å få den reparert/byttet og måtte betale for dette selv. For ikke å snakke om all ventingen. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Huff... da har jeg også avbestilt. Frister lite å må drive å sende hele pakken tilbake med posten for å få den reparert/byttet og måtte betale for dette selv. For ikke å snakke om all ventingen. huff, kan ikke folk slutte å avbestille da, ødelegger for meg nå vil ha noe som funket jeg og, men samtidig vil jeg ha spillet i går Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 slenger inn at snart er det rock band 2. men blir forvirra der også. for på gamer.no står det release 13 november, men når jeg bestilte på gamestop idag så sa de 20. november var release Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har bestilt GH:WT til PS3. Jeg kommer ikke til å avbestille. Jeg vet ikke når det kommer. Jeg gleder meg til å få det Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg har bestilt GH:WT til PS3. Jeg kommer ikke til å avbestille. Jeg vet ikke når det kommer. Jeg gleder meg til å få det Da har jeg også avbestillt, gjør som zeph å kjøper spillet på elkjøp! for dere andre som også har bestilt hos gamezone og har sett at datoen har blitt endret til "ubekreftet 15.12.08 så ikke bli nervøs, Dette er datoen de får inn neste lass, har du fått mail der det står "bekreftet 19.11.08 så stemmer dette. Beklager hvis dette ble veldig rart skrevet, er på hytta, og har kun tilgang på iphone Endret 1. november 2008 av marius883 Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Noen som skal ha rock band 2 da? Endret 1. november 2008 av Makoman Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som skal ha rock band 2 da? ja, om det kommer så skaffer jeg det og. ^^ Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som skal ha rock band 2 da? ja, om det kommer så skaffer jeg det og. ^^ Kommer denne mnd. har hørt 2 datoer. 13.november på gamer.no og 20.november på gamestop der jeg bestilte Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som skal ha rock band 2 da? ja, om det kommer så skaffer jeg det og. ^^ Kommer denne mnd. har hørt 2 datoer. 13.november på gamer.no og 20.november på gamestop der jeg bestilte men det er bare spillet det er snakk om da? har hørt at instrumentene ikke kommer før i desember, og at det blir xbox360 eksklusivt en stund. Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som skal ha rock band 2 da? ja, om det kommer så skaffer jeg det og. ^^ Kommer denne mnd. har hørt 2 datoer. 13.november på gamer.no og 20.november på gamestop der jeg bestilte men det er bare spillet det er snakk om da? har hørt at instrumentene ikke kommer før i desember, og at det blir xbox360 eksklusivt en stund. Vet ikke om det er kun spillet. men er det jeg har bestilt. Men stemmer at det bare er til 360 i begynnelsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er Rock Band til Wii kommet i Norge? Vet det er kommet i England, men ganske nylig... RB2 Wii kommer nok ikke før til neste jul eller noe sånt, men da har vi jo GH5... Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Netopp bestillt GH:WT Standalone Game til 360 fra GameStop Exited! Noen andre som har gjort noe liknende som kanskje vet ca. hvor lang tid det tar? Regner med å ha det før fredag men... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Som jeg nevnte tidligere kommer selve spillet neste fredag (det sendes torsdag) i følge engelske amazon. Jeg gadd ikke vente på vanlig måte og bestilte like greit turbo-leveringa. Håper å ha det fredag... Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Som jeg nevnte tidligere kommer selve spillet neste fredag (det sendes torsdag) i følge engelske amazon. Jeg gadd ikke vente på vanlig måte og bestilte like greit turbo-leveringa. Håper å ha det fredag... Ifølge gamestop kommer alt sammen 21 november Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå