Komadyret Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei folkens Er det noen her som har noen anelse om hva man må ut med for tørris for tida, og hvilke av de landsdekkende leverandørene som selger i små-forbruker kvanta? Holder på å tenke på et lite prosjekt, og prøver samle litt tråder for å se om det blir gjenomførbart til slutt. Endret 8. august 2008 av Komadyret Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Henger meg på denne... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://www.aga.no/international/web/lg/no/...ris_forhandlere Regner med de fleste AGA og Yara forhandlere. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Yara i Trondheim sentrum selger så få kg du vil, til 35,- kiloen. Jeg har ofte fått dobbelt så mye som jeg spør om. De er rause. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja tørris burde ikke være for dyrt, så vidt jeg vet er det ikke veldig dyrt å produsere Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Takk for konsist og informativt svar hifiking Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Yara i Trondheim sentrum selger så få kg du vil, til 35,- kiloen. Jeg har ofte fått dobbelt så mye som jeg spør om. De er rause. Jeg må betale 50kr kiloen, og får allikevel mindre enn jeg betaler for. De er rævhøl. EDIT: Ikke Yara i Trondheim da. En hobbybutikk her i Stavanger. Eneste som har pellets. Endret 12. august 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 40kr/kg i Tønsberg ble jeg fortalt av en kamerat mener jeg å huske. Mulig det var Tess som hadde den prisen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Yara i Trondheim sentrum selger så få kg du vil, til 35,- kiloen. Jeg har ofte fått dobbelt så mye som jeg spør om. De er rause. Jeg må betale 50kr kiloen, og får allikevel mindre enn jeg betaler for. De er rævhøl. EDIT: Ikke Yara i Trondheim da. En hobbybutikk her i Stavanger. Eneste som har pellets. Stavanger kvifor ein, may i ask? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Yara i Trondheim sentrum selger så få kg du vil, til 35,- kiloen. Jeg har ofte fått dobbelt så mye som jeg spør om. De er rause. Jeg må betale 50kr kiloen, og får allikevel mindre enn jeg betaler for. De er rævhøl. EDIT: Ikke Yara i Trondheim da. En hobbybutikk her i Stavanger. Eneste som har pellets. Stavanger kvifor ein, may i ask? Det er mange som selger i store ringer, eller i blokker, og ingen av delene er noe særlig til klokking pga at man må hakke dem opp osv... og det er litt jobb. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er ikkje bare overklokking det kan brukas til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå