Wishb0ne Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har tips til program jeg kan bruke til og ta opp video fra webkamera med? Alt jeg finner tar bare snapshots Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Prøv denne siden. Eller mente du ditt eget webcam? Endret 8. august 2008 av SteinarN Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Mente eget kamera ja Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hvilket cam har du da? Software'n til mitt creative cam kunne hvertfall ta opp videopptak Endret 9. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Har ikke noe software.. Vil bare ha et standalone program som kan ta seg av det Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det programet jeg linket til kan ta opp ditt eget cam og så lenge du viser bildet fra cammet på skjermen din. Programet funker på den måten at det tar opp (deler av) skjermbildet ditt uavhengig hva slags aplikasjon som viser bilde på skjermen din. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ja jeg vet, men synes det er en litt tungvindt måte og ta opp eget kamera på Fant et program som passa meg bra: Debut Video Recorder http://www.nchsoftware.com/capture/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå