HelloKjersti Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lanserer trådløs spillkontroller under Eee-merkenavnet. Les mer Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 I alle dager. Hva er det neste som blir lansert i Eee-serien? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Asus har jo vurdert å skille ut Eee som et eget selskap og jobbe videre med merkevaren som tydeligvis er veldig sterk nå om dagen. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg synes dette er så lite orginalt at jeg blir litt provosert. Ikke nok med at de har kalt sitt nye produkt Eee som er så likt Wii som du kan få det, men så kopierer de jo også spillkontrollene... Hvor lite oppfinnsom kan man være i år 2008? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Begynner å bli lei av EEE... Det var greit med den første pcen, og oppdateringene.. men nå? urgh. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg synes dette er så lite orginalt at jeg blir litt provosert. Ikke nok med at de har kalt sitt nye produkt Eee som er så likt Wii som du kan få det, men så kopierer de jo også spillkontrollene... Hvor lite oppfinnsom kan man være i år 2008? Tenk om ingen hadde forbedret andre sine ting? At en NorthQ måtte lage stjerneformede vifteblader fordi Zalman hadde aerodynamiske? Det var kansje å trekke det litt langt, men uansett er det dritbra for oss som ikke liker konsoll, og i stedet har en stuepc som vi har bygget selv som de teknofile vi er. Hvorfor skal en kjøpe en konsoll, når en kan bygge videre på det en allerede har? Til selve produktet: Jeg gleder meg til det kommer, det er nettopp noe slikt jeg har ventet på! Kalg Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg trodde Eee var en nett-PC, ikke en spillkonsoll. Greit nok at de vil selge spillutstyr, men de trenger da ikke hore Eee-navnet sånn? Ugh. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette utstyret var så likt Wii kontrollen at det lukter søksmål lang vei. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg håper da ikke Nintendo gjør det. En ting er at Nintendo har laget dem, men hvis de får monopol på ergonomiske bevegelses sensorer kommer mitt Nintendo engasjemang å falle flere etasjer. Det blir like lille som Microsoft... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg liker Eee'en min, men jeg liker ikke alt annet Asus presenterer, derav dette..det får være måte på hvor copy paste som er lovlig.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det virker litt malplasert aa gi de navnet Eee. Dette er vel i utg pkt et navn forbundet met en lap-top som vel ikke er i naerheten til aa kunne spille spill paa? Bortsett fra veldig enkle type "mobil/internet spill". Men det er vel kanske det kontrollerne er ment for? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg håper da ikke Nintendo gjør det. En ting er at Nintendo har laget dem, men hvis de får monopol på ergonomiske bevegelses sensorer kommer mitt Nintendo engasjemang å falle flere etasjer.Det blir like lille som Microsoft... Sensorene har ikke så mye med saken å gjøre, kontrollen(e) er jo helt like disse til Wii med unntak av ledning. Håper det blir snakk om søksmål, for det her er bare smakløst. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kontrollene har en rekkevidde på ti meter, og betydelig bedre bevegelsesfrihet enn Wiis kontroller fordi de ikke er avhengige av å befinne seg rett foran USB-donglen. Min Wiimote som jeg har koblet til PCen trenger ikke være rett foran dongelen. Siden dongelen er Bluetooth, og ikke IR-sensor-baren som dere kanskje mener. For det er vel ikke IR på denne? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg håper da ikke Nintendo gjør det. En ting er at Nintendo har laget dem, men hvis de får monopol på ergonomiske bevegelses sensorer kommer mitt Nintendo engasjemang å falle flere etasjer.Det blir like lille som Microsoft... Det gjør de vel neppe, da dette har eksistert i PC-joysticker for over 10(?) år siden. Men formen er jo veldig lik. Blir jo interessant å se hvordan dette utspiller seg, wii-moten har jo vist seg å være velegnet til enkelte typer spill, og kan være et greit supllement til joypad, tast, mus og ratt som kontroller til PC. AtW Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Både formen og bevegelsessensoren er temmelig lik. Det er ikke joysticken som er problemet. Men, kanskje Asus har betalt Nintendo? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 wuhuu et bra slossespill, eller ett star wars spill så kjøper jeg lett disse , det ser morro ut , og jeg liker ikke den crappe grafikken til wii så kjøper heller disse. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For Eee har så mye bedre grafikk? Hva er spesifikasjonene til Eee? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For Eee har så mye bedre grafikk?Hva er spesifikasjonene til Eee? Disse fungerer da med alle PC'r? De er riktignok merket med Eee, men det betyr ikke at de bare fungerer med Eee-maskiner. Hadde uansett vært rart om Asus ville gå for "å ha Wii-PC'n"... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Wii-moteer fungerer også til alle PCer som har en passende Bluetooth dongle. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eee er ikke akkurat en spillemaskin. Jeg tror at dette er beregnet for litt andre områder enn spilling. Går det å bruke deise dingsene for surfing og dokument navigering? Da vil det være et kjempe produkt for de som er møkka lei av gni på musa hele dagen. Jeg håper at disse knappene er programbare da ville jeg programmere en knapp for åpne "my favorites" fra 10 meters avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå