heimnes Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg mener jeg har lest her ett sted at man kan lagre spillene sine på hard disken så man slipper å bruke cden i høst oppdateringen? Noen som vet hvordan dette vil funke? Og de som lager spillene må jo tape enormt på dette her. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Man må ha den fysiske spillplaten i maskinen, det er bare innholdet man kopierer over til harddisken for lettere og raskere tilgang. Man får ikke spilt uten DVDen i leseren. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Åja. Da er jeg med. Men da slipper cden å snurre så det blir mindre bråk? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nja, jeg er litt skeptisk til dette pratet om mindre bråk. Jeg synes den lager en del lyd når jeg spiller XBLA-spill, og de ligger jo på HDD de også.. Men noe blir det jo klart. Det jeg ser mest frem til er raskere loading. Støyen plager meg ikke nevneverdig uansett. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Om det gjør så lyden fra dvd lesern går ned eller ikke brukes i det hele tatt er det genialt er jo dvd lesern som gjør Xbox 360 ubruklig iallefall i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Når kommer denne oppdateringen? Noen som vet? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke, men september-oktober er vel rimelig å anta.. Ikke denne måneden hvertfall! (Sier det så skråsikkert fordi da kan det hande den kommer nettopp på grunn av det ) Lenke til kommentar
041204 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Innstalleringen på HDD vil føre til føre til at discen ikke spinner og lydene som laseren/leseren lager vil ikke høres. Det kan fortsatt godt hende at viften vil bråke når Xboxen jobber hardt. Loadingtider i spillene vil også bli redusert. Angående releasen, så tror jeg det vil bli litt tildig i september. Vil tippe kanskje rundt Oktober-November engang. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Man må ha den fysiske spillplaten i maskinen, det er bare innholdet man kopierer over til harddisken for lettere og raskere tilgang. Man får ikke spilt uten DVDen i leseren. er dette en drastisk forandring? kansje litt dumt og spørre før update har kommet ut men xboxen min liker og bråke, cdromen hadde nok stikki av hadde det ikke vært for at den satt fast... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå