Trulsz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte nylig BF 2142, så jeg vil selvfølgelig spille online, men hver gang jeg logger på en server blir jeg punkbusted etter 0-1min...hva er det jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte nylig BF 2142, så jeg vil selvfølgelig spille online, men hver gang jeg logger på en server blir jeg punkbusted etter 0-1min...hva er det jeg gjør galt? Det kan hende du må enable punkbuster i options, hvis det er det der? Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eller du må update punkbuster Det finder du på hjemmesiden til PB Lenke til kommentar
Trulsz Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Eller du må update punkbuster Det finder du på hjemmesiden til PB jupp mulig jeg må det.. skal prøve nå, men jeg må finne hvor punkbuster fila ligger:P..sliter med det..hvor ligger den normalt? Edit: fant den:P Endret 8. august 2008 av Trulsz Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Eller du må update punkbuster Det finder du på hjemmesiden til PB jupp mulig jeg må det.. skal prøve nå, men jeg må finne hvor punkbuster fila ligger:P..sliter med det..hvor ligger den normalt? Edit: fant den:P Det beste er nok å å laste ned PBSetup. http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1 lag en mappe ett eller annet sted på pc'n hvor du legger fila, også kjører du den, velger spill, og klikker oppdater, eller noe lignende. Det har ihvertfall jeg pleid å gjøre her er det litt mer info: http://punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php Endret 8. august 2008 av Joagamer Lenke til kommentar
Trulsz Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 joa, nå har jeg oppdatert PB men likevel blir jeg kasta ut på sekundet:( flere løsninger? Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 joa, nå har jeg oppdatert PB men likevel blir jeg kasta ut på sekundet:( flere løsninger? Prøvd PBSetup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå