Eriqo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! For noen år siden hadde jeg en Xbox 360 og der hadde jeg en bruker, hvor la inn min vanlige mail. Den hadde Silver-medlemskap. Så solgte jeg Xboxen til en kar, men glemte å legge ned brukeren osv. Så kjøpte jeg meg en ny Xbox et par å senere igjen (den jeg har nå) og lagde Xbox Live profilen Eriqo. På den har jeg Gold. Men når jeg skulle lage den, så merket jeg at mailen min allerede var brukt på en annen bruker (den på den forrige Xboxen). Jeg får logget inn osv på Xbox.com, men hvordan legger jeg den ned? Jeg vil ha min vanlige mail på brukeren jeg har NÅ (Eriqo). Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan hende du må skrive til MS og forklare saken, da kan de frigi mailadressen din fra den andre profilen. Vet ikke om det går på annet vis.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Kan hende du må skrive til MS og forklare saken, da kan de frigi mailadressen din fra den andre profilen. Vet ikke om det går på annet vis.. Hmm.. Sendte en mail jeg. Takker for svar Lenke til kommentar
041204 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Du burde ikke selge Xbox'en med en profil som står i din e-post adresse. Hvis du husker e-post adressen din og passordet, så kan du recovere den profilen som ligger på Xboxen du solgte til din egen konsoll igjen og gjøre den til Gold. Endret 8. august 2008 av The Heretic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå