Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 jeg sa jo jeg fikk kororinpa=Þ geometry wars har ikke though, da har jeg noe til neste gang jeg er på jakt etter nytt spill!=Þ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 update! mario the slut eller hva det enn het på engelsk var crap=Þ Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Worms er morsomt på multiplayer. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 fins det til wii=O? vel, takk, da er det notert som spillet jeg skal få etter geometry wars. tenkt til å kjøpe geometry wars med en gang faktisk, family stadium var en skuffelse, så~ =Þ Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, Det heter Worms: a space oddity Småmorsomt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 småmorsomt? hvorfor skal jeg få det da=Þ? er det ingen andre spill som går under "morsomt"? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tiger woods 08 er jo moro med flere.. Regner med at det er crap, men the bigs er ikke nevnt. Mediokert baseballspill.hehe.. også brunswick bowling. Du har jo testa alt annet ser det ut til. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 men the bigs er ikke nevnt. det er ikke nevnt fordi jeg ikke har det=Þ @alle andre anbefalingene dine: er ikke stor fan av sportsspill=\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå