Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) leter etter et nytt kult wii spill^^ (helst 2d sidescroller, men akkurat nå spiller det egetlig ikke noen rolle, så lenge det er gøy=Þ) Endret 8. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Litt lettere å anbefale noe dersom du forteller hva du allerede har spilt.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Smash brothers x(brawl) - [email protected]! kadukeusu(trauma center) Z/new blood - elsker disse dragon blade - crap=\ spiderman 3 - crap=\ Metroid prime 3 - epic tony hawk donwhill jam - dårlig heetseeker - crap bleach wii - indeed gøy 2p blazing angles - likte det ikke=\ lego star wars - likte ikke dette heller..=\ medal of honor heroes 2 - har spilt det VELDIG lite, men planlegger å spille det mer, bra spill(Y) Guilty gear xx /\ core - epic naruto gekitou ninja taisen ex 2 - veldig gøy (2p) ssx blur - hm.. liker det ikke så veldig akkurat bio hazard 4 - epic biohazard umbrellamann - epic 2p excite truck - epic baroque - jeg er spent på historien, men selve spillet er ikke særlig gøy=Þ sonic to himitsu no ring - epic crash of the titans - smågøy 2p family ski - crap forever blue - crap (aldri prøvd online though) turtles - crap wario ware - epic rayman 2 - likte det ikke okami - har ikke runna det enda, men liker det veldig^^ pangya golf - ok i guess mario story - epic thomb raider - crap price of persia 3 - crap mario & sonic olympic bais - crap mario galaxy - elsker mario 64, liker sunshine. dette hater jeg! transformers - crap rockstar table tennis - ^^ sonic riders shoot star get elns - crap pokemon stadium - bedre på 64=\ takara jima Z (zack&biki) - epic mario strikers - ^^ kawasaki mann - crap no more heroes - epic batallion wars 2 - likte det ikke=\ bare spilt 1x da, og det var i går=Þ boomblox - kan være gøy sengoku basara (heroes 2disk) - epic emergency heroes - crap=Þ blast works - har ikke plass på wiien for levler=Þ tales of symphonia 2 knight of ratatosk - epicness@max ninja reflex - crap! donkey kong jet race - syns det var gøy jeg dekotara matsuri - epic=Þ! wario land wii - epic biohazard 0 - crap.. samurai spirits - crap! zero 4 - mann no kamen - har ikke prøvd det=Þ skal i natt da... wiiplay - du får med et gratis minispill! mariokart wii - gøy big brain academy - crap twilight princess - major letdown kororinpa - vet ei enda mario family stadium - crap edit: husk at jeg har freeloader, så kan spille norske spill og;) (faktisk er veldig mange av spille over kjøpt her i norge) edit: adde 3 spill jeg glemte edit: adda 1 spill jeg glemte edit: adda 2 spill jeg gelmte Endret 9. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du kan prøve Chocobo Dungeon eller kanskje Fire Emblem en ny sjanse. Lost Wind kan også prøves. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) lost winds har jeg, fire emblem prøvde jeg hos en venn, men satt meg aldri inn i det. (husker også jeg fortalte deg at jeg hadde det på gc, men ikke likte det). chocobo dungeon kan jeg jo sjekke ut.. edit: han karen er nok ferdig med fe, så kan vel låne det av han^^ dog de bruker skinnsykt vanskelig kanji, så jeg må spørre; hvor mye stemmebruk er det i spillet? Endret 8. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spillet finnes på engelsk så du kan skaffe det, men om jeg ikke husker feil er hele storyen også voiced. Bare ikke de individuelle samtalene (som etter min mening ofte ikke er helt god) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 vel hvis det er voiced så skal det ikke bli noe problem^^ men vet du om noe engelsk tekst på japanske versjonen eller japanske stemmer på engelske? hvis ikke så velger jeg den japanske hvis jeg skal få det, og har ikke lyst til å ikke skjønne f.eks hva jeg skal i et oppdrag pga jeg ikke kan lese en kanji...=\ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du ikke spillt Twilight Princess? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 åja, jo, glemte det=Þ adder nå update! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du har helt sykt mange Wii-spill da. Det eneste jeg kommer på er Zack & Wiki, jeg har hørt det er rimelig bra. Du kan se en videoanmeldelse her. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 ill look into it^^ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 det spillet der har jeg=Þ det bare heter noe annent på japansk=Þ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bah. Burde kanskje skrive de engelske navnene i parantes? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 lol, som oftes kan jeg det ikke=Þ men added zack&biki nå adda de jeg kom på^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva med Kororinpa? Det fikk tross alt 8/10 hos Gamer.no Endret 8. august 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 jeg kjøpte mario family stadium, og har det en tid i dag. men kororinpa er notert, har en venn som har det, skal låne av han før jeg kjøper det^^ Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Orker ikke og se gjennom men en japan frik som deg kommer til og elske okami. Om du ikke har det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 det har jeg=Þ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 major edit: jeg har kororinpa! fikk det av en venn som ikke likte det=Þ jeg tester det nå jeg^^ men like.. hvis det er andre spill som jeg burde sjekke ut, så~ si dem:P Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg tror ærlig talt du har alle Wii-spill som er vært å sjekke ut. Hvordan i helvete har du råd til alle de spillene?! Btw: Geometry Wars: Galaxies. Endret 8. august 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå