jan-frode Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hei noen som kan hjelpe meg med 3com office connect wireless gateway sitt trådløse nettverk, hadde vært takknemmelig om noen kan ringe meg 70131497 eller 48200038 slik at jeg får koblet meg opp på bredbånd takknemmelig for hjelp mvh jan-frode svarstad Lenke til kommentar
knut Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan jo si problemet du har her da! Ting som er fint å vite er: hva slags bredbånd hva du har gjort kommer du inn i webgrensesnittet Lenke til kommentar
jan-frode Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 HEI bludern vet at bredbåndt mtt funker når jeg går utennom det trådløse, så jeg ringte nettleverandøren min i dag og de "bridget" adsl modemet jeg fikk fra de, så de sa jeg skulle legge inn ip- adressene på nytt men hvordan gjør jeg det??? kan du ikke ringe meg da i kveld etter 20.00 så kanskje du kan hjelpe meg, er ikke på nett senere i dag, går fra jobben nå. hadde vært glad om du ringer meg mvh jan-frode Lenke til kommentar
Savage Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Har du fått opp nettverket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå