SimenB Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Heisann! Jeg kom nylig hjem fra USA med en ny SE K850i (1 tusenlapp billigere enn i Norge), da min forrige (eldre ) ufrivillig hadde fått seg en svømmetur i badebassenget... Den funker helt fint, bortsett fra at jeg bare kan ha englesk, spansk, fransk og portugisisk språk. Det er greit nok for menyer og sånt, men veldig teit når jeg skal sende meldinger. Er det noen som vet hvordan jeg kan få inn norsk t9-ordliste? Takk på forhånd Endret 8. august 2008 av King_of_Universe Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 mulig du kan laste inn norsk firmware på den, anbefaler deg og kontakte sony ericcson og høre. eventuelt ta den med i en butikk de flasher mobiler. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg ringte til SE og han sa jeg skulle fra til et såkalt servicesenter kalt Mcare. Så da drar jeg til Oslo. Takk for hjelpa EDIT: Hvis noen sklle finne dette og lure, så tar Mcare bare europeiske telefoner. Men DeltaService tar alle, så det er dit jeg skal Hvis noen trenger å gjøre det samme i fremtiden Endret 11. august 2008 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå