Dark Fire Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er ikke noe sockets eller noe? Bare support for driverne som kreves? Så jeg kan installere denne på min FSC Esprimo Mobile V5535? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det går nok ikke, da det ikke er et skjermkort for laptoper. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Nei.. Hvordan ser man om det er til en laptop eller ei, da? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 For tiden er det YTTERST få laptoper som har skjermkort som kan byttes ut. I de fleste tilfeller er de loddet fast i hovedkortet noe som gjør ett bytte UMULIG. Tror det var Dell som hadde en modell hvor skjermkortet kunne byttes men da måtte du ha kortet fra Dell også siden det var kun de som solgte det. Ellers er eksterne skjermkort på vei, men fortsatt en stund i fremtiden. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Så man får ikke kjøpt skjermkort+hovedkort, spesielt for laptopper? ;P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei. Skjermkort får man tak i, men hovedkort er litt verre. Det vil uansett lønne seg å kjøpe helt ny pc for vis du får tak i HK så koster det ganske mange tusenlapper. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror du kan bare glemme dette Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Meinar at eg har sitt nvidia med ein ekstern skjermkortløysning, skal prøve å leite dette fram seinare i dag. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Asus har XG Station med stasjonært Geforce 8600GT-kort.. Men jeg har min tvil til dette.. https://prisguiden.no/product.php?productId=60590 Endret 8. august 2008 av »frodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå