abene Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nye oppdateringer for Windows kommer på tirsdag. Les mer Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Å jeg er lei Active X sikkerhetsfikser. Enda bedre at jeg kun bruker Active X til Win Update! Lenke til kommentar
aZreal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lurer på om dette kan ha noe med alt styret vi har hatt på wsus serverene de siste dagene -_- Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Å jeg er lei Active X sikkerhetsfikser. Enda bedre at jeg kun bruker Active X til Win Update! Nå trenger du ikke det en gang hvis du bruker Windows Vista Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, jeg vet fordi jeg bruker Vista Kan ikke fordra noe som har med IE og gjøre. Det er rett og slett livsfarlig, hehe Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ærlig talt, hvor mange ganger skal vi se at det kommer ut nye oppdateringer som fixer "Ett nytt hull er dekket som gjorde at en angriper kunne ta fullstendig kontroll over maskinen". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ærlig talt, hvor mange ganger ... Populistisk. MicroSoft fixer ikke feil, de bare tetter "hull". Nymotens begrep for bugfixing er blitt hulltetting. "Funnet et hull" låter bedre i markedsavdelingens øyne enn "Oppdaget en feil". Verden elsker å bli lurt, så de pakker det inn i silkepapir. Endret 8. august 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
moft Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 IE = ActiveX == Sikkerhetshull akkuratt som M$ windows == bloatware. Man kan slippe ActiveX problemer ved å bare bruke Firefox ... eller hele den reboot-bulls**ten ved å bruke Ubuntu eller annen Linux.. Lenke til kommentar
Belazor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 IE = ActiveX == Sikkerhetshullakkuratt som M$ windows == bloatware. Man kan slippe ActiveX problemer ved å bare bruke Firefox ... eller hele den reboot-bulls**ten ved å bruke Ubuntu eller annen Linux.. Så hissige vi var i dag da...Jeg foretrekker Windows fordi jeg kan bruke alle programmene jeg ønsker uten å måtte tulle med emulatorer eller forskjellige repositories o.l. Either ways, on topic: Må si meg enig i at Microsoft burde være litt mer spesifikke med changeloggene sine, men på den annen side gjør det å slippe for mye info bare skade for dem som ikke velger å sjekke for oppdateringer ofte, da "script kiddies" får mer info. Oh well, så lenge det blir fiksa før jeg blir utsatt for noe som kommer seg forbi ruteren, Windows Firewall og Nod32, er jeg fornøyd Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kristiske Windows-Hull fikses Jippi tenkte jeg, nå har endelig M$ sagt at Vista skal trekkes fra markedet. Bare synd at det bare var kritiske patcher til meget usikre operativsystemer. Gleder meg til Windows 7.0, det blir sikkert Vista med bloatcoat. Støtter mofts post. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://windizupdate.com/ Lenke til kommentar
G Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ærlig talt, hvor mange ganger ... Populistisk. MicroSoft fixer ikke feil, de bare tetter "hull". Nymotens begrep for bugfixing er blitt hulltetting. "Funnet et hull" låter bedre i markedsavdelingens øyne enn "Oppdaget en feil". Verden elsker å bli lurt, så de pakker det inn i silkepapir. Hull i hodet, hull i bildekk, hull i gulvet, hull i taket, hull i klær, hull i smultring.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Så aldri noe til den oppdateringen jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå