Gå til innhold

24: Sesong 1, episode 8. Kameramann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke sikkert det er kameramann, men en eller annen i crewet er det.

noe spesiellt å ha kamera på skuldra under en film, men det er godt mulig det er en kameramann...

er mange slike bugs ute i filmer og serier, problemet er bare å tenke over dem

Lenke til kommentar

Hvordan klarer dere å fokusere på noe annet enn Elisha Cuthbert i det siste bilde? ;)

Nei, være litt seriøs og. Hvorfor ødelegge opplevelsen med å se etter feil? Er det for å vise at en ser mye på det? For å henge ut de som lager det? Eller bare for at man ikke har noe bedre å gjøre i sommerferien?

Lenke til kommentar

Ser ikke etter feil, men man skal følge ganske dårlig med for å ikke legge merke til de to jeg nevnte nå. Det fine med å laste dem ned helt legalt er jo å kunne spole tilbake og ta screenshots. Og for å si det sånn, på regnfulle sommerdager da dama er på jobb, venner er på ferie, og dataen er tom for spill, så nei, jeg har ikke noe bedre å finne på enn å se på 24. Kunne trent, men orker ikke. Får vente til skolestart ^^

Lenke til kommentar
Hvorfor ødelegge opplevelsen med å se etter feil?

Jeg har aldri sett etter slike feil. Jeg husker faktisk jeg skvatt ganske bra da jeg så han fyren under treet, jeg trodde med en gang det var en som lå i bakhold :) Det er vel også det eneste jeg husker av sesong 1, det er noen år siden jeg laste ned og så på den gitt.

Er det for å vise at en ser mye på det?

Er DET noe å skryte av?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Da kan jeg få være den kjipe nerden med forklaringen på dette ^^

Sesong 1 ble opprinnelig sendt i 4:3-format, så da var man naturlig nok ikke så nøye på hva som var utenfor 4:3-ramma. Når serien skulle ut på dvd, valgte man å være høyteknologiske og tidsriktige og slapp den i 16:9-format. Det bød, som man ser, på et par problemer ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Da kan jeg få være den kjipe nerden med forklaringen på dette ^^

Sesong 1 ble opprinnelig sendt i 4:3-format, så da var man naturlig nok ikke så nøye på hva som var utenfor 4:3-ramma. Når serien skulle ut på dvd, valgte man å være høyteknologiske og tidsriktige og slapp den i 16:9-format. Det bød, som man ser, på et par problemer ;)

Oh damn, ikke dumt. Det tenkte jeg aldri på! Smartypants ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...