SirKenneth89 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Skal akkurat kjøpe meg en Xbox 360 Elite, fordi jeg og bror min har en Premium i lag, og vi vil nå ha en Xbox hver. På grunn av dette må jeg overføre mine saver og profil til den nye Xboxen? Er den eneste løsningen å kjøpe Memory Unit, for så å legge mine savegames og achievements på denne, for så å legge disse over på harddisken til Elite? Endret 8. august 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 skulle tro at den speiler hdden, når du bruker kabelen,(tar nesten 2mnd før du får det fra MS btw) men da kan du bare slette hans profil og saveene blir borte skulle man tro. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du kan velge mellom 'Copy' og 'Move' når du kobler to minneenheter sammen. Jeg kjøpte meg et minnekort likegodt da jeg byttet, for da kan man ta med seg profilen når man skal på besøk. Prøvde å bruke 'recover gamertag' en gang på fest, det tok så lang tid at jeg avbrøt.. ikke noe godt alternativ! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Du kan velge mellom 'Copy' og 'Move' når du kobler to minneenheter sammen. Jeg kjøpte meg et minnekort likegodt da jeg byttet, for da kan man ta med seg profilen når man skal på besøk. Prøvde å bruke 'recover gamertag' en gang på fest, det tok så lang tid at jeg avbrøt.. ikke noe godt alternativ! Så jeg kan altså overføre mine saver + gamerscore fra min gamle 20 GB ved bruk av minnekortet? Fant denne artikkelen, noen som kan bekrefte at dette stemmer?: http://www.bellaonline.com/articles/art46455.asp Hva skjer med det jeg og bror min lasta ned av DLC på den gamle 360? F.eks Shivering Isles og My Chemical Romance track pack til GH2. Broderen skal beholde den gamle boxen og harddisken, og da ligger jo dette contentet på hans harddisk. Ingen mulighet for meg å overføre/laste ned på min nye harddisk? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den ser ganske bra ut den guiden hennes. Du må bli enig med broren din om hvem som skal beholde hvilke filer. Husk å være nøye når dere kopierer/flytter filene så dere får det riktig.. Jeg har ikke vært borti dette med flere profiler selv, da jeg flyttet over var det kun min egen profil som hadde DLC så det var ikke et tema. Lykke til! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva skjer med det jeg og bror min lasta ned av DLC på den gamle 360? F.eks Shivering Isles og My Chemical Romance track pack til GH2. Broderen skal beholde den gamle boxen og harddisken, og da ligger jo dette contentet på hans harddisk. Ingen mulighet for meg å overføre/laste ned på min nye harddisk? Såvidt jeg vet så har Microsoft registrert på sine servere hvilke DLC en gitt gamertag har betalt for, slik at du kan laste det samme ned på nytt så mange ganger du vil. Men såvidt jeg vet så kan de kun brukes såfremt gamertagen som "eier" det er signed in, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå