ironduke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det flere som irriterer seg over å ha kjøpt en pose poteter og så er nesten halve posen bestående av grønne poteter? Dere kan jo lese litt om det her og her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 gå tilbake, vis poteter, få ny pose. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 gå tilbake, vis poteter, få ny pose. Hver gang? Tipper jeg får et heller dårlig rykte da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hver gang ja. Man skal da pokker ikke ta til takke med dårlige, ja, direkte farlige produkter?! Dessuten burde ikke du ett dårlig rykte, heller bonden som leverer potetene. Hvis vi lever i ett samfunn der vi ikke kan stå opp og si ifra om det som er galt ifrykt for å få ett dårlig rykte...ja da flytter jeg iallefall Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hver gang? Tipper jeg får et heller dårlig rykte da. Dårlig rykte for hva da? Å levere tilbake dårlige poteter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå