Joachim_F Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 10tacle Studios er konkurs, og fremtiden til spennende spill som Totems, Elveon og Codename: Panzers Cold War er uviss. Les mer Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Huff, får virkelig håpe at noen seriøse utviklere kjøper spillene og gjør dem ferdige. Hvis ikke er det mange gode titler som forsvinner! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pokker heller, mye låvende spill her, og jeg gledet meg til Codename Panzers Cold War. Krysser fingrene for at noen tar ansvar her! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skulle tro at spillindustrien var en stor kropp som lider av en rekke slag. Er det bare meg, eller legges studier ned for en flat sko nå? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Codename panzer spillene er jo skikkelig gode. Håper virkelig noen spytter inn litt penger så det blir ferdig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ikkje si at Elveon blir nedlagt Lenke til kommentar
Soth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fæn, jeg hadde ventet på Totems. Outcast 2 ble jo kastet i søpplen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Utrolig synd dette, 10tacle hadde mye bra å tilby, men det er forøvrig veldig bra at Blimey fortsatt holder på, ser frem til Ferrari Project. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg