Pondusius Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen som vet om det finnes andre festeanordninger enn det som følger med 250W. Vindus saken fungerer bra, men dashbord saken fester seg ikke. Kunne tenkt meg en sak som kunne festes til "luft rillene" i dashbordet. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg laget mitt eget "custom" feste... Bare brukte det sugekoppfeste og festet det bak lufterillene... Skal gå å ta bilde... EDIT: Bilder oppe, tok bare å klipte av sugekoppen og festet foten bak lufterillene med en skrue og lim. Har bare ONE jeg da... Hvordan bil har du? Kan jo være at Brodit har ett frste til deg: Brodit.se Endret 8. august 2008 av RuneMK Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei! Kjøp en mobilholder tilpasset din bil, for montering over luftespalten, så fester du den runde selvklebende platen til denne. Evt. skrur den fast til mobilfestet. Lykke til, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå