rogergr Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Gjør deg klar for sverdsvinging, blod og panserbikini når Red Sonja vender tilbake til filmen. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Liit usikker på om jeg klarer å forestille meg Rose McGowan som badass kriger da... men hvem vet Digg blir det sikkert uansett Endret 8. august 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Dama er jo ganske tøff da, virker hvertfall slik i Planet Terror. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jo, men jeg ser for meg at rollen som Red Sonja krever litt mer definerte muskler for å fremstå som troverdig sverdsvinger... men så får vi se hva sminkeavdelingen klarer å trylle fram da, evt. om hun tar en skikkelig workout før filmingen for å "buffe" litt Endret 8. august 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Ut I fra bildet i artikkelen, kunne det se ut som om de gikk for en 300-tilnærming i forhold til visuell stil ... Eller uttrykk, hva det nå heter. Det plager ikke meg. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Har prøvd meg på denne tegneserien før, falt ikke helt i smak, men med alle tegneserieadapsjonene med så å si bare manneskikkelser i førersetet, kan det bli en god avveksling å ha en kvinne i front. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Gjør deg klar for sverdsvinging, blod og panserbikini når Red Sonja vender tilbake til filmen. Les mer Det finnes bare en amazone, og hun er dada!!!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg