KriZZ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg vil anbefale Microsoft Inteli Explorer V3.0 den er god og holde og har et flott design, eneste minus er at scroll hjulet er litt *plast* Eller så er det en konge mus til alt mulig bruk (spesielt spill) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hvis du syns dual optical er tung kan du bare skru den opp og plukke vekk den metallbiten som sitter inne i. det er ikke hjernekirurgi bare en lett match som tar 2 minutter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Logitech MouseMan DualOptical "ingen over, ingen ved siden" eh, jo. mange over, og mange ved siden. (ikke støtt M$, kjøp iallefall en Logitech-mus) hvor er logikken i det? kjøpe en sub-standard mus fordi du ikke liker microsoft? teiteste jeg har hørt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 (ikke støtt M$, kjøp iallefall en Logitech-mus) hvor er logikken i det? kjøpe en sub-standard mus fordi du ikke liker microsoft? teiteste jeg har hørt. logikken er simpel, like simpel som å kjøpe amd i stedet for intel Lenke til kommentar
xist- Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hmms, selv bruker jeg MX300, er veldig fornøyd med den Den har god reaksjon og tastene har faktisk høyere reaksjonsevne enn MS musene, så vist du gamer er logitech best (syntes jeg) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 logikken er simpel, like simpel som å kjøpe amd i stedet for intel så, igjen, kjøpe sub-standard produkter fordi konkurrenten har mer penger (noe som igjen kan ha noe med høyere kvalitet på produktet å gjøre).. Lenke til kommentar
cow Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 høyere kvalitet er vel en grunn til at microsoft har 5års garanti på musa si. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kjøp Microsoft Intellimouse Explorer V3!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 psilocybe, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Du er ikke tilfeldigvis motstander av ikke-MS-operativsystemer også..? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg har lyst på invollene til mx500 inni min i.e 3,0 hadde kjøpt mx500 hadde det ikke vert for håpløse side knapper og dårlig scroll hjul og ekle knapper :| btw. ms musa føles mere solid i knappene og kan trykkes ned fort etterhverandre noe som gjør pistoler i cs til en lek Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 psilocybe, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.Du er ikke tilfeldigvis motstander av ikke-MS-operativsystemer også..? næh.. har ikke brukt annet enn dos/windows, så jeg har lite grunnlag å uttale meg på akkurat det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 unger.. jeg har hatt m$ musa, for stor for min smak Lenke til kommentar
maximus Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 For å få en ende på diskusjonen så kan dere kjøre en benchmark på musene deres. Den som har den raskeste musa har vunnet. Bruk "Mouserate" og finn snitthastiget i Hz. Fikk usle 88Hz på min Ms explorer 1.0 Last ned Her Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kjipt å sitte med en mus so, drar 999 hz men er alt for liten eller stor(ekkel form) å bruke? Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 syns begge mus er bra mus, du blir sikkert fornøyd uansett hvem du kjøper, annet kan ikke sies. mx500 syns jeg ser (viktig eller ikke..) bedre ut, har den selv så da må jeg vel si at den er hakket bedre?!?..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå