Gå til innhold

Hvilken Mus ? Spilling , Surfing osv..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv kjøpte jeg Mx300. Grunnen til det var at jeg testet i butikken hvilken mus som passet meg, og den likte jeg. Om du har muligheten burde du dra til en butikk å teste ut hvilken mus som passer din hånd. Du kan godt ta utgangspunkt i forslagene her, men du bør basere deg på hva som passer deg best og ikke hva som passer alle andre.

Lenke til kommentar
Selv kjøpte jeg Mx300. Grunnen til det var at jeg testet i butikken hvilken mus som passet meg, og den likte jeg. Om du har muligheten burde du dra til en butikk å teste ut hvilken mus som passer din hånd. Du kan godt ta utgangspunkt i forslagene her, men du bør basere deg på hva som passer deg best og ikke hva som passer alle andre.

Helt enig med hva du sier, har MX300 selv og er kjempefornøyd. Glemte å nevne den...

Lenke til kommentar

Jeg har testa en del...både MS og Logitech. Har kommet frem til at Logitech sine MX mus er konge ;-) Spesielt til fps spill. Føttene glir superlett, og presisjonen er glimrende!! Har både MX500 og MX300. Personlig liker jeg MX300 best for den er liten og lett :lol: Rimte det gitt.. :lol:

Lenke til kommentar

selvsagt er det en stor fordel at brukeren syns den passer for seg selv. Personlig syns jeg det er en vanesak hvordan mx300 føles i forhold til 3.0

Men syns selv at 3.0 er helt overlegen i bruk. Klarer meg ikke uten tommelknappene feks :)

AHr ikke prøvd mx500/700 enda så kan ikke si no der

Dessuten sier de som har studert det (gamere med rimelig høye krav) at det er for mye bugs til at den fungerer godt nok for dem. Men så er det vel heller få som har slike krav til vanlig dagligdags spilling osv... :wink:

Lenke til kommentar

har hatt og testet alle de bra musene som har vært til nå og må si at mx500 er klart best. Smoothere og mer presis og rask enn intellinmouse 3.0. eneste forskjellen fra mx300 er ergonomi og knapper så disse er klart best kjøp etter min mening. Billige er de også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...