Gå til innhold

Tips til spill for blodtesting av nytt system

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Kjøpte meg ny PC for et par dager siden som jeg la godt med penger i, den er ikke kommet i hus enda, men vil være her om kort tid. For å virkelig kjøre systemet lurer jeg litt på spill som krever en god del maskinkraft, dette da jeg har lyst til å "blodtteste" min nye maskin til det ytterste.

Så har dere noen tips til spill/applikasjoner som gir PCen litt å kose seg med? :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

du har jo de vanlige benchmark programmene, hvis ikke så vil sikkert flight simulator x få maskinen din i knestående med alt på maks + noen moder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Vista Home Premium 64, da blir det vel Vantage da?

ja.det er laget for dx10. hva slags maskinvare er det du har kjøpt da?

Lenke til kommentar

Ville prøvd et spill med stort rom og god grafikk, noe i crysis sjangeren. Fikk testa ut systemet mitt for et år siden med det, men burde valgt noe litt tyngre en crysis. Vent på crysis 2 eller noe :p Tenker jeg skal teste pcen på det i alle fall :D

Lenke til kommentar

Mange av disse spillene man kan teste maskinen med kan man vel også laste ned som demo, eller hva?

Har selv en maskin jeg vil teste, og kvier meg for å kjøpe spill uten å ha testet dem, ettersom det er mye møl er ute.

Noen gode tips til demoer som bør testes? :)

Lenke til kommentar

3DMark Vantage og Crysis-demoen skal jeg ivertfall sjekke ut. Jeg har begge Company of Heroes-spillene, så jeg kommer til å maxe alt der til 1900*1200, satser på at det skal gå greit :) Da får jeg testa DirectX10 litt også.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å ta det pirat og man liker det, så kjøper man. Det gjorde jeg med Crysis. Men er sikker på at systemet hans kjører på fult, jeg kjørte det på fult for 1 år siden, ville ikke være noe problem med et middels godt system i dag.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler å ta det pirat og man liker det, så kjøper man. Det gjorde jeg med Crysis. Men er sikker på at systemet hans kjører på fult, jeg kjørte det på fult for 1 år siden, ville ikke være noe problem med et middels godt system i dag.

Definer fullt? absolutt alt på maks eller? for da er du optimist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...