Azidops Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei folkens. Har nå spilt meg igjennom alle brettene uten å lese walkthrough, men har nå slitt i flere timer med det siste brettet "In another castle" (world 6). Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan jeg skal få tak i den siste biten. Nøkkelen faller nedi flammene uten at jeg klarer å forhindre det. Så langt har jeg funnet ut følgende: Har kommet meg opp stigen på høyre side og deaktivert "ringen" ved å stå i det grønnglødende feltet. Men hva gjør jeg så? Noen hint? Jada, jeg vet at gøyen ligger i å finne ut alt selv. Men på denne må jeg kapitulere Endret 8. august 2008 av Azidops Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Løsningen er skremmende enkel, men jeg kan alltids hjelpe. Først gir jeg bare et hint, men om du virkelig vil ha hele løsningnen, ligger den i den nederste spoileren. Hint: Du må få plattformen til å bevege seg saktere, slik at du kan komme ned å fange nøkkelen i lufta. Guide: Du starter med å gå opp den første stigen til nøkkelen, der oppe setter du ut ringen. Bare stå i ro noen sekunder og vent før du tar ringen opp igjen, og går videre til høyre og opp stigen til bryteren. Ringen ligger igjen nede ved kanonen. Still deg ved ved bryteren, men på det grønne feltet. Nå spoler du tiden tilbake, du er imun og vil stå helt i ro, ringen derimot forsvinne, og komme til syne ved nøkkelen igjen. Da er det bare å dra i bryteren, og plattformen beveger seg så sakte at du har tid til å komme ned og fange ringen og nøkkelen i luften. For å komme ned igjen går du ikkke ned stigen, men hopper bare ned kanten helt til høyre. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Takk for svar. Hintet ditt bekreftet det jeg trodde og etter litt prøving kom jeg fram til svaret. Intelligent design på det levelet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå