Babality Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har nylig anskaffet en HTC Diamond og MTU, men jeg får ikke koblet opp mot nettet, noen som kan hjelpe meg med dette? Har prøvd denne http://support.mtu.no/index.php?_m=knowled...amp;nav=0,35,36 guiden som jeg fant, men det hjalp lite. Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 MTU er jo kjent for å være et selskap med flere problemer enn man forestille seg, så skulle ikke ikke overrasket meg om du faktisk ikke får det til med det selskapet. Beklager at jeg høres litt sur ut her nå, men det er fakta, ellers så kan ikke jeg hjelpe med noe mer når det gjelder selve problemet. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Fant ut at det ikke fungerer mens du er under MTUs nett, men det fungerer når du roamer... Skaffet meg MTU for gratis datatrafikk, men i stedet vil det koste dobbelt -_- Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, det er typsik MTU, men hvis du er interessert i å ha det billig, så er jo OneCall en god erstatter, der fungerer jo i allefall ting som det skal gjøre. Bare et lite tips, dog det er ikke noe gratis datatrafikk den Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skaffet meg også MTU for 3-4 månder siden, for å få gratis datatrafikk, men har ennå ikke hatt noe glede av det da det aldrig har virket for meg Lenke til kommentar
Babality Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ja, det er typsik MTU, men hvis du er interessert i å ha det billig, så er jo OneCall en god erstatter, der fungerer jo i allefall ting som det skal gjøre. Bare et lite tips, dog det er ikke noe gratis datatrafikk den Jeg hadde OneCall før, men MTU hørtest jo utrolig fristende ut med gratis datatrafikk, så tenkte jeg skulle prøve meg på det. Vurderer å bytte tilbake igjen nå... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nå har jo også Tele2 slengt seg på med samme greia. OneCall har ikke vært helt 100% om dagen syntes jeg. Men bedre enn MTU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå