HaterDiskus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har dama strekkmerker? Eller er det bare bildet som "lyver"? Refleksjoner fra vannet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det så jeg med en gang. Hvordan i huleste kunne du tenke noe slikt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det hadde i tilfelle vært noen relativt ville strekkmerker på en person som ser sånn ut.. Alltid gøy å se hvor mange kommentarer sånne glam-aktige bilder får her inne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det så jeg med en gang. Hvordan i huleste kunne du tenke noe slikt? Vel, jeg antok det samme, men hadde lyst til å sette det på spissen fordi jeg synes refleksjonene ødelegger bildet. Føy så til at strekkmerker er ikke en personlig favoritt ... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, det er ikke strekkmerker. Refleksjonen fra vannet. Jeg burde kanskje ha gjort noe med det, hehe:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå