huggy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei, sitter med det problemet at jeg skal åpne en port på en ruter/modem som det ikke 'går' å logge seg inpå. Noen som veit om noen program eller lignede der man kan åpne port med ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 det er avhengig av ruter og modem hvordan du gjør det. gå til produsenten sin nettside og last ned manualen derfra, vis ikke den hjelper så søk på produktet sitt navn og og skriv how to open ports eller lignende. Vis det ikke går bare post et svar her. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Har denne ruteren : http://www.alliedtelesyn.com/products/deta...d=626&lid=4 Er vannvittig lite info om den på nettet så.... Trenger å få åpnet ''nat'' og gjerne kunne åpne noen porter i tilleg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 trykk på start --> trykk på run --> Så skriver du "cmd" --> så ipconfig --> da dukker det opp en del tekst Ethernet-kort Lokal tilkobling: Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks : IP-adresse . . . . . . . . . . . : 192.168.1.104 Nettverksmaske . . . . . . . . . : 255.255.255.0 denne ønsker du --> Standard gateway . . . . . . . . : 192.168.1.1 Så åpner du nettelesern din og skriver tallene som står i din standard gateway i nettlesern. Så kan det hende du må skrive et passord det kan hende dette passordet er: "admin" på brukernavn og passord. Der inne kan du endre NAT og åpne porter. lykke til Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
huggy Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Problemet er at jeg uten hell har klart å funne ut hva som er brukernavn/pw... Vet jeg ikke har skiftet på det, men ingen av di standard blank/admin komboene osv funker. takk for at du hjelper meg btw Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 prøv å bruk admin på både passord og brukernavn Lenke til kommentar
huggy Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 nei.. kansje jeg bare kjøper en ny ruter av et litt mer kjent merke.. denne her er jo heilt på jordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da kan jo en linksys være greit de er billige og de fungere veldig stabilt, mine 2 har ivertfall gjort det i alle år jeg har brukt dem. linksys trådløs ruter Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
smh Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har du prøvd med dette: Username: manager Password: friend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå