Tristus`- Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Finnes det et enkelt , gratis prog. som skjekker hva som jeg laster ned ? Hvor finner jeg det ? |-Tristus-| Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Download accelerator? tar seg av filer som du lastar ned utenom dei som blir lasta ned gjennom kazaa og dc o.l. Ganske greit program med mulighet for for å pause/fortsette downloads. Her får du også lista opp alle filer som du har lasta ned i programmet. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kommer litt ann på hva du egentlig spør etter... Hvis du er på jakt etter et program som holder styr på hvilke filer du lastet ned kan du bruke en eller annen dl-manager, eller du kan rett og slett installere Opera 7. (Jeg har brukt MSIE i årevis, prøvde Opera 7 for en drøy uke siden og KJØPTE programmet etter tre dager.... Opera er så til de grader genialt. I have finaly seen the light. Amen!) HVis du vil overvåke all nettverkstrafikk til-fra maskinen din er det også mulig å få til. Hvis du vil ha et program som sier i fra hvis det du laster ned er "farlig" er det antivirus du trenger. Vennligst pressiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå