Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Beklager om denne er postet feil, flytt i så fall Jeg kjøpte hotell fra domeneshop til ca 800kr/året og 500mb, men ser nå at one.com selger 3000mb til 120kr/året. Er det noen stor hake ved bruk av One.com? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Serverne står vel i utlandet, og du får dermed ikke sånn fryktelig høy fart når en laster ned, men One.com fungerer helt fint. Selv bruker jeg Noyos.no - som er mer lik One.com enn Domeneshop - når det kommer til pris. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Domeneshop = håpløst når det kommer til pris. Det finnes mange andre løsninger som er bedre og MYE billigere! Har hatt server hos Golarge i over ett år nå, og den er kjapp, har cPanel, og jeg har aldri opplevd nedetid. Anbefales! Også er det billig! 360kr i året for 1g og .no domene. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 One.com's databaser har en begrensning på 20 tilkoblinger, noe jeg fant som et stort minus - ellers er der one.com kjempegreier. Førsteplassen går vell kanskje til proisp.no. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er godt fornøyd med one.com jeg Superbillig sammenlignet med domeneshop hvertfall, og mye enklere etter min mening! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er en del begrensninger med One. Du kan for eksempel ikke legge ut filer til nedlasting som er større enn 1mb o.l. Bruker selv noyos.no og er fornøyd med dem. Ulempen med noyos er at serverne står i USA noe som kan medføre litt lang responstid. Skal siden din hovedsaklig besøkes av folk fra USA derimot er det en fordel å ha den der. Vil du ha en server i Norge derimot har jeg hørt mye bra om Subsys Lenke til kommentar
stormx Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Det er en del begrensninger med One.Du kan for eksempel ikke legge ut filer til nedlasting som er større enn 1mb o.l. Hæ? Hvor har du fått dette fra? Jeg har flere filer på mye mer enn 1 MB til nedlastning. Hvertfall en på 58 og en på 70 MB som jeg kommer på nå. Ellers må dere bare stikke inn på www.visualizeit.no for å sjekke hastighet på one.com's servere (filene er temmelig uinteressante og passordbeskyttet) Endret 19. august 2008 av stormx Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 1.1. BrukDet er ikke tillatt å ha større mengder filarkiver liggende til fri downloading eller visning uten forutgående avtale med One.com. Hensikten er ikke å fungere som en ekstern harddisk for lagring av datafiler som zip, MP3, jpg, etc., men som fremvisnings- /salgsplass for virksomheder og private. Unntakene er tjenester/produkter som tilbys av One.com og er spesielt utviklet for nettopp backup og lagring, slik som One.coms bildegalleriprodukt. Litt lengre ned på siden står følgende: Det er som utgangspunkt fri trafikk. Dog forutsettes en normal trafikkavvikling som ikke forstyrrer trafikken for andrekunder. Såfremt kundens trafikk forstyrrer andre, har One.com rett til å lukke kundens webhotell uten forvarsel og/eller til å oppkreve en særskilt avgift for trafikkforbruket. One.com har rett til enerådig å vurdere om overtredelse har funnet sted eller ikke. Ved lukking av kundens webhotell refunderes ikke eventuelt resterende forutbetalt abonnement. Dette ligger på www.one.com/no/forretningsbetingelse I tillegg begrenser de antall tilkoblinger til databasen slik som torvald skrev. Men for all del, one.com fungerer til enkle sider, men får du mye trafikk bør du velge noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå