Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Msn klikker på vista, skriptfeil og I hate Bill Gates atm..

Anbefalte innlegg

Når jeg sitter på Windows Live Messenger så klikker det plutselig, det kommer opp "Windows Live Messenger - Svarer Ikke" og dette skjer ofte (Brenn Bill Gates og helvetes Vista!). Har også opplevd at når jeg sitter på msn så detter plutselig internettet ut.. Hvorfor skjer dette (meg) ?

Er det vista sin feil eller er det internet explorer? Kommer også hele tiden når jeg logger på, skriptfeil... Hva var meningen med å ta Windows XP av markede Gates?

Uansett...

Noen som vet hvordan jeg kan forhindre skriptfeil, hvorfor msn klikker og hvorfor Bill Gates lagde en wannabe mac versjon av apples opperativssystem (noe han feilet kraftig med ettersom mac er feilfri på mange måter og vista har 1mill feil.. XP har blitt bevist bedre enn mac)

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vista har vel ikke alltid skylden for problemene folk sliter med. Det er ofte driverne som kan være årsaken.

Når det gjelder innlegget ditt passer ikke kritikken og sarkasmen inn, det blir så useriøst. Og dessuten er ikke Bill Gates i førersetet lenger, så rett kritikken dit den skal.

- Og hva menes med at "XP har blitt bevist bedre enn Mac"? MAC er jo selve datamaskinen (maskinvare).

- Og den har vanligvis OS X som operativsystem.

- Følgende forstod jeg heller ikke: "mac versjon av apples opperativssystem (noe han feilet kraftig med ettersom mac er feilfri)". Igjen, MAC er selve datamaskinen, m a s k i n v a r e.

- "apples opperativsystem"? Mener du her OS X?

Vær gjerne klarere når du skriver neste innlegg.

Uansett, når det gjelder problemene du har så kan du begynne med å se etter de nyeste driverne for maskinen din. Er det en bygd maskin så må du finne for hver enkelt del, er det en komplett maskin så sjekker du hjemmesidene til de som har lagd den.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...