Gjest Guest_Thomas_* Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei, jeg er en gutt på 16 år som har hatt rød hud ved starten av penishodet i en stund. dette verken klør eller svir, og jeg har ingen plager med det utenom hvordan det ser ut. Det jeg lurer på er, er dette sopp? er litt fortvilt har akkurat fått kjærste og har ikke lyst at hun skal se den vis det er soppinfeksjon liksom... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Soppinfeksjoner pleier å klø, men det er bare til å stikke til en lege som kan se på det. Og du må jo f eks ha fått soppen fra et sted. Folk som går på antibiotika får lett sopp. Hvis du ikke er helt nøye med vaskingen, evt FOR nøye med vanskingen, kan det også gi sopp. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mye kommer an på hvor lenge en stund er da? Er det en måned eller er det snakk om noen få dager? Dette trenger nødvendigvis ikke å være en soppinnfeksjon. United5555 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg må være slenge inn et lite spørsmål som er relativt ; Er en sopp infeksjon i underliv synlig? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du vil nok se litt røde "knopper", det vil mest sannsynlig klø litt, og kanskje også flasse litt hvis du klør på det. Sopp vil også i mange tilfeller lukte litt... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas_* Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 har hatt det i en måned eller noe, onanerer ganske mye så kan dette være sår eller noe? det er litt rart, verken klør,flasser eller gjør noe vondt Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vanskelig å si om dette er en soppinfeksjon eller ikke, men om det ikke går bort om 1/2 måned bør du kanskje gå til din fastlege for nærmere undersøkelser. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 har hatt det i en måned eller noe, onanerer ganske mye så kan dette være sår eller noe?det er litt rart, verken klør,flasser eller gjør noe vondt Sår på penis kan kanskje komme av onani ja. Spørs hvordan og hvor hardt(voldsomt) du gjør det...!? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas_* Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sår på penis kan kanskje komme av onani ja. Spørs hvordan og hvor hardt(voldsomt) du gjør det...!? Er vell ikke sånn kjempe hard:innocent: menne kan ikke skjønne hvordan det kan være sår heller når det ikke gjør noe vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå