Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sopp på penis?

Gjest Guest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Thomas_*

Hei, jeg er en gutt på 16 år som har hatt rød hud ved starten av penishodet i en stund.

dette verken klør eller svir, og jeg har ingen plager med det utenom hvordan det ser ut.

Det jeg lurer på er, er dette sopp?

er litt fortvilt har akkurat fått kjærste og har ikke lyst at hun skal se den vis det er soppinfeksjon liksom... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soppinfeksjoner pleier å klø, men det er bare til å stikke til en lege som kan se på det. Og du må jo f eks ha fått soppen fra et sted. Folk som går på antibiotika får lett sopp. Hvis du ikke er helt nøye med vaskingen, evt FOR nøye med vanskingen, kan det også gi sopp.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas_*

har hatt det i en måned eller noe, onanerer ganske mye så kan dette være sår eller noe?

det er litt rart, verken klør,flasser eller gjør noe vondt :hmm:

Lenke til kommentar
har hatt det i en måned eller noe, onanerer ganske mye så kan dette være sår eller noe?

det er litt rart, verken klør,flasser eller gjør noe vondt :hmm:

Sår på penis kan kanskje komme av onani ja. Spørs hvordan og hvor hardt(voldsomt) du gjør det...!?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thomas_*
Sår på penis kan kanskje komme av onani ja. Spørs hvordan og hvor hardt(voldsomt) du gjør det...!?

Er vell ikke sånn kjempe hard:innocent:

menne kan ikke skjønne hvordan det kan være sår heller når det ikke gjør noe vondt :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...