Andeby Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tabard får du av å vært med i hvilken som helst BG. Tapte WSG 3-0 og fikk tabard. Ja, fant ut nå at det får du uansett om du vinner eller ei i første BG runde du er med i, men er enda ikke sikker på om du må være med hele runden. Edit: Om noen fortsatt lurer på hvor lenge det varer, det skal vare til 25. august i følge worldofraids.com. Endret 8. august 2008 av Andeby Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Får man beholde greiene etter at seasonal er over? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En får beholde de, ja. Har hørt at hvertfall tabard skal kunne brukes i WotLK achievements. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Altså du får Tabard og pet uansett om du taper eller vinner, så lenge du er med fra start til slutt. Tapte nettopp to Wsg'er og fikk først tabarden, så dragen i posten. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har vunnet og tapr mange BGs, men fortsatt ingen pet. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Rofl, bottet en hel dag. Når jeg kom hjem var det mail med det shittet i posten. Ilol Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 da fikk eg og petet yay! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tabard får man når man deltar i en BG og er der hele varigheten. Pet (Gold Medal) får man av å delta i battlegrounds som blir vunnet. Ville tro det er rundt 75% sjanse for å få pet, så om du er riktig uheldig får du den ikke. Syntes forøvrig at "OL-tabard" var dritstygg, kommer aldri til å bruke den, fysj. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg kom inn på stillingen 2-0, vant, og fikk tabard. VAr altså der bare på slutten, men fikk tabard for det om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå