bosannes Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Foreldrene mine har en Lexmark 2030 ColorJet på PC-en, som har Windows 98 1st ed. Problemet er at når jeg har innstallert driverne på de andre PC-ene og trykker på Skriv ut i feks Word, så kommer den lille grå boksen hvor det står Skriver ut dokument på Lexmark 2030 så ser alt ut til å gå bra, men når jeg går tilbake til Voksen-PC-en, har den ikke begynt å skrive ut, og det er heller ikke noe tegn på at den har tenkt å gjøre det. Hvordan deler jeg Skriver'n? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det første du må gjøre er å finne skriveren i nettverket. Det gjør du ved å åpne kontrollpanelet og derifra til Printer/Skrivere. Så, hvis du finner skriveren der, så høyrerklikker du på skriveren og setter den som "default" printer. Da skal normalt sett den lexmark-printeren begynne å skrive ut det du velger. Hvis du har mange printere i nettverket hjemme, så trykk CTRL+P for å velge skriver som du skal ha ved utskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå