sanesociety Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei, jeg er nå i USA og prøver å sende sms til en annen i USA... jeg har norsk mobil (sony ericsson W810i, Telenor). det går ikke. Jeg har prøvd å sende sms til flere i USA... jeg lurer om det er en måte å få det til å sende sms... Det er også at de klarer ikke å ringe meg. det går at jeg ringer men ikke når de gjør det. vi har lagt til (0047 ........) men da får de bare en "welcome to verizon wireless" Hvis det er noen som har peiling på det her så hadde det vært fint hvis dere kunne hjelpe meg. Takk Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kan ikke svare på sms greiene men, hvis de skal ringe deg må de legge til 01147 før nummeret ditt. Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) j Endret 8. august 2008 av sanesociety Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 kan ikke svare på sms greiene men, hvis de skal ringe deg må de legge til 01147 før nummeret ditt. ok takk, nå går det å ringe. Jeg klarer å sende SMS fra USA til Norge men ikke fra USA til USA hvis det gjør noe så bruker jeg at&t akkurat nå Har GSM og GPRS noe med saken å gjøre... jeg har prøvd begge to og det gikk ikke å sende sms med gprs Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 høres dyrt ut. er det ikke billigere og kjøpe ett amerikansk kontantkort? Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 høres dyrt ut. er det ikke billigere og kjøpe ett amerikansk kontantkort? hva?? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei, jeg er nå i USA og prøver å sende sms til en annen i USA... jeg har norsk mobil (sony ericsson W810i, Telenor). det går ikke. Jeg har prøvd å sende sms til flere i USA... jeg lurer om det er en måte å få det til å sende sms... Det er også at de klarer ikke å ringe meg. det går at jeg ringer men ikke når de gjør det. vi har lagt til (0047 ........) men da får de bare en "welcome to verizon wireless" Hvis det er noen som har peiling på det her så hadde det vært fint hvis dere kunne hjelpe meg. Takk Du må legge til 011 47 eller + 47, i USA er ikke 00 det samme som +. + Er derimot internasjonalt og kan erstatte 011/00 osv overalt (mener jeg?). prøv å søk etter en ny operatør. Sjekk gjerne på telenor.no for å sjekke hvilke operatører de har avtaler med samt hvilken som er billigst å bruke. Hvis du skal sende til amerikansk mobil med norsk nummer, uansett hvor du oppholder deg må du huske +1, retningsnummer og nummer, men det regner jeg med du har husket på. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 høres dyrt ut. er det ikke billigere og kjøpe ett amerikansk kontantkort? hva?? mente gå nærmeste tlf sjappa i unaitn, i want a phone card eller noe, få ett amerikansk nr og bruke amerikansk ring kontant. må jo være mye billigere vist dere skal være dær noen uker. tror ikke det trengs å registreres engang..(ihvertfall ikke før, men i disse terror tider kanskje du må) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå