Equerm Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Føler jeg er den eneste i norge som ikke har nettby / facebook / whatever for tiden. Alle i klassa har prøvd å overbevise meg om at nettby is the shit. Men det beste argumentet er at alle har det og / eller at det er kult. Kan noen gi meg en grunn til at nettby virkelig er bra? Der er babez Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Man får surfe profiler til mange dumme folk og le av dem. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Mitt sosiale nettverk utvidet seg stort etter at jeg begynte å bruke nettby flittig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Er man kewl nok, så trenger man ingen overbevisning, man har nettby. Derfor 1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Du må være kul før du kan lage en nettby profil da. Selv gidder jeg ikke adde noen der. Folk får adde meg istedet =D Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Føler jeg er den eneste i norge som ikke har nettby / facebook / whatever for tiden. Alle i klassa har prøvd å overbevise meg om at nettby is the shit. Men det beste argumentet er at alle har det og / eller at det er kult. Kan noen gi meg en grunn til at nettby virkelig er bra? Der er babez Der er bur-ugler. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Ser ikke ut som jeg blir overbevist i dag heller Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 En fin måte å bli kjent med jenter (tar sjangs på du er gutt, du og) som du ellers ikke ville møtt, kanskje fordi de ikke henger i de samme "sirklene" som deg. Det er ihvertfall min erfaring Møtte faktisk eks-kjæresten min der. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Bor på en plass der alle kjenner alle, inkludert fjerdegenerasjons hamstere. Men ser absolutt fordelen med det om jeg hadde bodd i oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Så la vær å lag en da, det er jo for kewle folk uansett Endret 9. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Beklager virkelig at jeg spurte hva som var så kewlt med det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Du er tilgitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Paazaaan (...) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 alle digger "kromkaka" på nettby Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Er det dama di? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Er det dama di? Nei xD siste jeg skal være typen til er den tingen der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 "Enn får ta det enn får?" 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Skal la dere gjette på hva jeg kaller meg i den satans byen som jeg er mildt sagt avhengig av og ikke klarer å slutte. Håper egentlig den ender opp som Darkdate og Blink sånn at jeg klarer å slutte. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Etter at nettbyll kom døde det egentlig litt ut. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) trenger litt hjelp med bakgrunnen min. har liksom prøvd å få det hele svart men det blir bare svart rundt se profiln min: janrbrus <title>janrbrus</title> <style type="text/css"><!-- p { color: red; } a { color: blue; } body { background-color: black; } --></style> noen som veit ka som skal gjøres? Endret 28. september 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå