Eriqo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Ang. Våpen-achievementsa på Gears of War. De som må tas online. F.eks "100 kills by using the chainsaw" Jeg har nå spilt ganske mange matcher (Annex) og fått 30-40 kills i hver match og ikke fått noen achievements. Gjelder disse achievementsa i spilltypen "Annex" ? Virker ikke sånn.. Annex er alt jeg spiller og ikke fått én achievemnts. Someone?? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Spiller du Annex får du ikke våpen achievementså.. Anbefaler Warzone Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Spiller du Annex får du ikke våpen achievementså..Anbefaler Warzone Hmm.. Kjipt.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tips: Dersom du kjeder deg en dag kan man få disse achievementene ved å spille lokal MP 1 mot 1, bare ikke på Annex. Sett opp den andre kontrolleren som gjest eller som en annen profil og kverk i vei Eller så kan du sende en fr til meg så kan vi spille sammen, ofte lettere å spille når man er fler ettersom man da er sikret å ha minst én på laget som kommuniserer. Dritkjedelig å spille med folk som ikke snakker.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spiller du Annex får du ikke våpen achievementså..Anbefaler Warzone Hmm.. Kjipt.. Synes det er bra at man må jobbe litt med achievementsa jeg Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Spiller du Annex får du ikke våpen achievementså..Anbefaler Warzone Hmm.. Kjipt.. Synes det er bra at man må jobbe litt med achievementsa jeg Ja, man gjør jo det selv om man spiller Annex Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tips: Dersom du kjeder deg en dag kan man få disse achievementene ved å spille lokal MP 1 mot 1, bare ikke på Annex. Sett opp den andre kontrolleren som gjest eller som en annen profil og kverk i vei Eller så kan du sende en fr til meg så kan vi spille sammen, ofte lettere å spille når man er fler ettersom man da er sikret å ha minst én på laget som kommuniserer. Dritkjedelig å spille med folk som ikke snakker.. Det er ikke riktig. Våpen achievementsene kan en bare få i "Ranked" matches. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Spiller du Annex får du ikke våpen achievementså..Anbefaler Warzone Hmm.. Kjipt.. Synes det er bra at man må jobbe litt med achievementsa jeg Ja, man gjør jo det selv om man spiller Annex Nei da spiller man 2 matcher annex så har man en våpen achievement altfor lett. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tips: Dersom du kjeder deg en dag kan man få disse achievementene ved å spille lokal MP 1 mot 1, bare ikke på Annex. Sett opp den andre kontrolleren som gjest eller som en annen profil og kverk i vei Eller så kan du sende en fr til meg så kan vi spille sammen, ofte lettere å spille når man er fler ettersom man da er sikret å ha minst én på laget som kommuniserer. Dritkjedelig å spille med folk som ikke snakker.. Det er ikke riktig. Våpen achievementsene kan en bare få i "Ranked" matches. Stemmer det, my bad. Jeg tenkte på maps-achievementene jeg, dvs. 20 wins på hvert av de fire siste nedlastbare (Process, Garden, Subway, Bullet Marsh) Man må selvfølgelig spille Ranked som du sier for å få våpenachievementene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå