Gimlisonofgloin Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Når jeg velger "turn off" på xp, vil ikke maskinen slå seg av. Jeg må da holde av/på knappen inne i 4 sekunder for å slå den av. Dette er fryktelig frusterende. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få maskinen til å slå seg automatisk av? Lenke til kommentar
Talin Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Sjekk biosen din for power off funksjoner. De skal være instant off og 4 sek delay. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ligger i bios en innstilling som på asus hkr heter soft off, du må også velge i windows hva som skal skje når du trykker på avknapp, eller turn off Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 hvor iallverden finner jeg det i windows Lenke til kommentar
JimL Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Egenskaper for skjerm --> Skjermbeskytter --> strøm --> avansert --> når jeg trykker på... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå