magnekd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 da har jeg også klaget! Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flott... anbefaler alle andre også til å klage.. send klagen inn her : [email protected] Skriv hva klagen gjelder og at dere ønsker at de gjør om avgjørelsen om å ikke sende superbowl finalen på sport N direkte. Da har vi ihvertfall gjort litt for å få de til å endre avgjørelsen. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da har jeg fått svar fra viasat: " Takk for din henvendelse. Viasat Sport er Viasat’s hovedkanal for sport, og at det derfor er helt naturlig å sende Superbowl direkte på denne kanalen. På Viasat Sport finner man det beste av det beste fra Viasats sportsportefølje. Med Vennlig Hilsen Randi Mo " My ass...hoved kanal som bare 2% av befolkningen har...Da kunne de like gjerne sendt den på Sport N... Eller de kunne byttet ut de som har sport N med viasat sport slik at alle kan ha mulighet til å få se slike sports begivenheter... Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Da har jeg fått svar fra viasat: " Takk for din henvendelse. Viasat Sport er Viasat’s hovedkanal for sport, og at det derfor er helt naturlig å sende Superbowl direkte på denne kanalen. På Viasat Sport finner man det beste av det beste fra Viasats sportsportefølje. Med Vennlig Hilsen Randi Mo " My ass...hoved kanal som bare 2% av befolkningen har...Da kunne de like gjerne sendt den på Sport N... Eller de kunne byttet ut de som har sport N med viasat sport slik at alle kan ha mulighet til å få se slike sports begivenheter... Hvor finner dere denne tvguiden egentlig? Har lett opp og ned på viasat sin hjemmeside. Går den på Viasat sport HD også??? EDIT: NM Sjekket i EPG'en og den går på HD :D:D Blir fullt hus her med hd sending på 100'' lerret og noen kasser med Bud. Endret 29. januar 2009 av gunnberg Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke vanskelig og finne tv guide på viasat.no... Ligger som eget emne på emnelinjen øverst... Ikke alle som er like heldig som deg "gunnberg"..Bra at ihvertfall noen får sett denne kampen...Jeg må belage meg på å se kampen i reprise på ettermiddagen.. Blir ikke det samme det nei:( Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Stream er alltid et alternativ da, Zungam. Kvaliteten blower, men det er tross alt samme kamp... Faen ta viasat, anyway! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dum som jeg er, tok jeg det bare for gitt at SportN sendte kampen i kveld! Nå trenger jeg en nødløsning, FORT! Noen som vet om en stream? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dum som jeg er, tok jeg det bare for gitt at SportN sendte kampen i kveld! Nå trenger jeg en nødløsning, FORT! Noen som vet om en stream? sendte deg en pm jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå