Iverfar Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noen kanaler en vanlig Normann kan få sett NFL?: )) Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen kanaler en vanlig Normann kan få sett NFL?: )) Har ikke kanalen lenger, men for noen år siden viste Sport1 en del NFL-kamper. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 SportN viser kamper, Viasat Sport likedan. Synd jeg ikke har de. Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 SportN viser kamper, Viasat Sport likedan. Synd jeg ikke har de. SportN viser vel bare collegefootball? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 SportN viser kamper, Viasat Sport likedan. Synd jeg ikke har de. SportN viser vel bare collegefootball? SportN viste kamper i den lille perioden jeg hadde kanalen ifjor høst hvertfall, men vet ikke nå jeg? Lenke til kommentar
NicoAmor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det står ikke noe om framtidlige kamper men tror de skal fortsette å vise nfl på SportN http://www.viasatsport.no/index.php?option...769&lang=no Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 To kamper på SportN idag 1900 NFL: Amerikansk fotball New Orleans Saints - Tampa Bay Buccaneers, direkte fra Louisiana Superdome. 2215 NFL: Amerikansk fotball San Diego Chargers - Carolina Panthers, direkte fra Qualcomm Stadium. Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Og på søndag viser de: 1900 NFL: Amerikansk fotball Minnesota Vikings - Indianapolis Colts, direkte fra Hubert H. Humphrey Metrodome Håper forresten de viser Buccaneers flere ganger. De spilte ikke så bra på søndag, men når Garcia (som nå er skadet) og Galloway får mer kamptrening blir det veldig underholdene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 D til Bucs var ganske bunnsolide helt til siste quarter. Monsterforsvar. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Spør han som var på nyhetene på NRK idag... 15.000 kanaler. 16 paraboler. :!: Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 D til Bucs var ganske bunnsolide helt til siste quarter. Monsterforsvar. Ja, forsvaret virker veldig sterkt. Jevnt over meget gode spillere, med Tanard Jackson og Ronde Barber i spissen. Problemet var bare at på søndag hadde Saints også veldig godt forsvar, samtidig som vi ikke var så gode offensivt. Lenke til kommentar
Witten Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Her finner dere informasjon om hvordan se NFL og college football i norge. http://www.amerikanskfotball.com/?articleid=189 -Zuozza Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Viser denne linken her jeg: http://www.youtube.com/watch?v=v4VaHx3w9hk Kan ikke høre den melodien uten å glede seg til helga. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gleder meg til superbowl jeg Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Spør han som var på nyhetene på NRK idag... 15.000 kanaler. 16 paraboler. :!: Hvem da? Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen som vet hvilken kamp SportN sender i morgen? Finner ingenting jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen som vet hvilken kamp SportN sender i morgen? Finner ingenting jeg. Står ikke noe på SportN sine hjemmesider.. Men skulle jeg tippe av 19.00-kampene: Packers @ Bucs Vikings @ Titans Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har et håp om at de sender Bucs jeg også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har et håp om at de sender Bucs jeg også. Samme for meg, har ikke SportN hjemme, bare på hybelen. Ellers, Cowboys-fan som jeg er, så ser jeg VELDIG positivt på sesongstarten. I og med at Cowboys spiller i NFLs hardeste divisjon, og har 3-0 allerede. Bare de ikke choker i playoffs i år igjen. Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det som taler mot at de viser Packers-Bucs er at begge lag har blitt vist på SportN allerede. Jeg får nok sett kampen på dataen uansett, men det er så mye bedre kvalitet på TV. Cowboys er i den desidert hardeste divisjonen ja. Det at de har fått en perfekt start, men likevel kan ligge på sisteplass i divisjonen etter helgas runde sier sitt om hvor vanskelig de har det. Cowboys har jo en fantastisk trekløver i Romo, Barber og T.O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå