anders iver Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Men det er vel fortsatt bare amsn som har støtte for webcam? Til min store overraskelse fungerer nå webcam via msn i Kopete (KDE3.5 sin IM-klient)! Det fungerte jo fint allerede da jeg begynte med linux for to år siden Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sikker på det? Tidligere har cammet mitt fungert fint i innstillingene (ser bilde og alt), men har feilet i å kople til samtalepartneren. Mulig jeg har blitt usatt for en bug da. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Man måtte åpne noen porter i nat manuelt for at det skulle virke, men bortsett fra det hadde jeg nada problemer.. Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 når jeg laster ned og trykker på pakken som det er linket til i denne tråden, får jeg bare opp masse tekst. Er ganske ukjent med Linux. Kan noen skrive en liten guide om hvordan jeg legger det inn? + ikon i linpus Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) http://autopackage.org/docs/howto-install/...fe48b718850fad3 EDIT: Jeg har ikke peiling på det greiene der. Men fila linket meg til autopackage.org, og derstod det med svær skrift "Got a .package file? » Learn how to install it." Ikke veldig vanskelig akkurat. Endret 14. august 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 http://autopackage.org/docs/howto-install/...fe48b718850fad3 EDIT: Jeg har ikke peiling på det greiene der. Men fila linket meg til autopackage.org, og derstod det med svær skrift "Got a .package file? » Learn how to install it." Ikke veldig vanskelig akkurat. Etter å ha fulgt oppskriften fikk jeg følgende feilmelding etter at jeg trykket på pakka: The autopackage support code could not be installed. It can be manually downloaded and installed by running the installation script located in the downloaded archive. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg bygger deb pakker fra SVN en gang i blant. Kan legge deb filene på servern hvis har lyst på de, (evt legge de ut her) De blir bygget uten støtte for lydsamtaler da. Og jeg har ingen fast update tid, så jeg oppdaterer en gang i blant når jeg føler for det. Og ja, anti-aliasing er ikke den beste, men i de siste revisjonene så er de litt bedre enn ellers (Føles nå sånn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå